در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | نغمه پادما درباره نمایش سیاه خال: درود بر دوستان عزیز، ممنون از همه بازیگران این تاتر و در فضایی که امکا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:29:53
درود بر دوستان عزیز، ممنون از همه بازیگران این تاتر و در فضایی که امکان کارهای فرهنگی و هنری بسیار دشوار هست این کار گروهی که نیاز به هماهنگی زیادی در بخش های مختلف رو داشت رو برای بیننده فراهم کردن. مثل هر اثری یه سری نقاط قوت و ضعف از نظر من داشت. من هنگام خرید بلیط ها بخاطر دیدن بازی آقای صدرالدین زاهد خریداری کردم ولی متوجه شدم که بازیگر تغییر کرده ولی آقای بهنام شرفی واقعا گل کاشتن و به نظر من واقعا درخشیدن.. انتخاب خانم باقری برای این نقش انتخاب مناسبی نبود هر چند بازی خانم باقری واقعا خوب بود. با وجود خواننده زن متاسفانه موسیقی پلی بک پخش میشد بویژه اواخر اجرا که خیلی مشخص بود و جای تعجب.. خط روایی نمایش انسجام لازم رو نداشت.. صحنه اعدام، نورپردازی، طراحی صحنه و اجرای دو بازیگری که دوست مینا و دو رقصنده نماد آب خیلی زیبا بود. امیدوارم کارهای قویتری از این بازیگران با استعداد ببینیم.
سپاس از شما مخاطب گرامی که ۹۰دقیقه از وقت با ارزش خودتون را به تماشای نمایش "سیاه‌خال" اختصاص دادید و تشکر بابت نظرات ارزشمندی که بابت بهبود اجرا پیشنهاد دادید.

روابط‌عمومی نمایش "سیاه خال"
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید