در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | شیوا درباره نمایش کتابخورها: خسته نباشید به همه‌ی عوامل این نمایش تماشایی و دوست‌داشتنی. انجام این
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:48:42
خسته نباشید به همه‌ی عوامل این نمایش تماشایی و دوست‌داشتنی.
انجام این شخصیت‌پردازی عالی در چنین مدت کوتاهی تحسین‌برانگیزه. انگار مدت‌هاست با این شخصیت‌ها زندگی کرده‌ایم و منش هر کدام را میشناسیم.
کیفیت اجرا، تسلط و انرژی‌ بازیگران به لحاظ کلامی و فیزیکی فوق‌العاده بود.
توازن عالی میان سرگرم‌کننده بودن و غنی بودن به لحاظ محتوایی دیدنی بود.
دکور، گریم، چیدمان و لباسها بسیار چشم‌نواز و حرفه‌ای بود.

بعضی موارد هم سلیقه‌ای است و به معنی ایراد نمایش نیست. مثلا حس کردم ترتیب ارائه‌ی برخی اطلاعات پس و پیش و گیج کننده است. به نظرم کشش نیمه‌ی دوم بیشتر بود و گره اصلی داستان از نیمه‌ی دوم شکل گرفت. گاهی دیالوگهای غیرمرتبط به خط اصلی قصه با در نظر گرفتن حوصله‌ی مخاطب کودک طولانی میشدند. حیف موسیقی‌ زیبای کار بود که گاهی بخاطر کیفیت پخش نامفهوم بود.

پررنگ‌ترین برداشتم از نمایش نشان دادن قدرت گرفتن یک‌ دیکتاتور از سر ساده‌دلی اهالی و بعد‌ بهت و سردرگمی‌شان، پیدا کردن مرز بین مبارزه و زندگی روزمره، و روند چاره‌جویی‌شان‌ و فراز و فرودهای پی‌در‌پی یاس و امید بود.
سلامت باشید. خیلی ممنونم از اینکه اینقدر تخصصی و دغدغه مند نمایش رو تحلیل کردید.🙏🌱شخصیت پردازی در روند تولید اثر برای همه گروه حائز اهمیت بوده و سعی کردیم تا می تونیم از تیپ های سطحی و تکراری پرهیز کنیم.همینطور توازن بین سرگرم کننده بودن و مفاهیمی که قرار منتقل بشه. حقیقتا تمام توانمون رو گذاشتیم یک کار استاندارد تولید کنیم و خدا رو شکر که اکثر مخاطبینون تا اینجای کار راضی بودن.
در مورد مواردی که فرمودید باید عرض کنم اطلاعات پس و پیش رو درست متوجه نشدم اگر موردی نام ببرید بهتر می تونم پاسخ بدم. فکر میکنم چون بخش اول نمایش شامل معرفی شخصیت ها و دنیاشون هم بوده طبیعیه که گره کمتری نسبت به بخش دوم کار داشته باشه. کمتر پیش میاد بازیگرها از دیالوگ غیر مرتبط استفاده کنند ولی به روی چشم تاکید میکنم به حداقل برسونن. مشکل کیفیت پخش هم به امکانات سالن برمیگرده که خیلی نمیشه کاریش کرد ولی سعی کردیم با تنظیم دقیق تر و چک کردن موسیقی ها قبل از اجرا این نقص رو به حداقل برسونیم.
سپاسگزارم بابت حضور و نظرات سازنده شما.🙏🌻
۰۹ اسفند ۱۴۰۲
دیروز برای بار دوم این نمایش را دیدیم و باورکردنی نبود که چقدر از قبل هم تماشایی‌تر شده بود.
هیچکدام از ابهامات بار اول برایم به وجود نیامد و فهمیدم چقدر شعرها و آهنگ‌ها نقش مهمی در انتقال جزییات و جلو بردن داستان داشته‌اند.
این بار بخاطر شروع تعطیلات نوروز جمعیت کمتر بود، همهمه‌ی گذشته در سالن نبود و شعرها بهتر شنیده میشد و جزییات کار خیلی بیشتر به چشم می‌آمد.
بسیار خوشحالم که دوباره این فرصت را پیدا کردم. خسته نباشید به همه‌ی عوامل نمایش برای خلق اجرایی فوق‌العاده سرگرم‌کننده، روان، هماهنگ، فکر شده و غنی به لحاظ محتوایی.
۲۵ اسفند ۱۴۰۲
شیوا
دیروز برای بار دوم این نمایش را دیدیم و باورکردنی نبود که چقدر از قبل هم تماشایی‌تر شده بود. هیچکدام از ابهامات بار اول برایم به وجود نیامد و فهمیدم چقدر شعرها و آهنگ‌ها نقش مهمی در انتقال جزییات ...
باعث افتخار ماست که مجدد تشریف آوردین و نمایش مورد پسندتون بود🙏
۳۰ فروردین
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید