در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | S ahad درباره نمایش مجلس توبه‌نامه نویسی اسماعیل بزاز: کاش اعلام کنید چقدر سختگیری جلوی در توسط کارکنان دانشگاه صورت میگیره ک
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:30:54
کاش اعلام کنید چقدر سختگیری جلوی در توسط کارکنان دانشگاه صورت میگیره که مخاطب بدونه این سالن متفاوت تر از باقی سالن ها عمل میکنه. من با کلی برنامه ریزی و عجله اومدم که سر تایم اونجا باشم اما منو بخاطر آستین لباسم راه ندادن، در صورتی که لباسم هیچ مشکلی نداشت و با همین لباس حتی دانشگاه خودم میرم و برای پوششم هرگز در زندگی مشکلی نداشتم که نیاز به تذکر باشه. واقعا ناراحت کننده ست چنین برخورد زننده ای؛ چیزی که شنیدم این بود که هر شب تعدادی از خانم هارو به همین دلایل راه نمیدن.
اگر اعلام کنید شرایط رو، قطعا مخاطب لباسش رو با توجه به محیطی که هستید انتخاب می‌کنه که چنین اتفاقاتی رخ نده اما اینکه هیچ جا اعلام نمیشه، ناراحت کننده ست، برای وقت مخاطب ارزش قائل باشید.
محمد فروزنده، Amir Sharifi، مسعود زارع، stanco و نرگس رضوی این را خواندند
امیر مسعود این را دوست دارد
احتراما تعجبی نیست اگر بگویند دیشب چند تا از دختران این سرزمین را به باد کتک گرفته اند و ما باز هم به فکر استراتژی جدید باشیم جهت همرنگی.
مگر میشود کار خوب و هنری که به شعور مخاطب احترام میگذارد را از دست داد؟!!
۲۰ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید