در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | محمدحسن نظری درباره نمایش توافق‌نامه: همون طور که از ورود تماشاگران بعد از شروع نمایش جلوگیری میشه ( که صد ا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:44:23
همون طور که از ورود تماشاگران بعد از شروع نمایش جلوگیری میشه ( که صد البته کار درستیه) تاخیر در شروع هم یه جورایی بی احترامی به تماشگره‌. اجرای امشب با حدود ۲۰ دقیقه تاخیر شروع شد و به نظرم جای یک عذرخواهی از تماشاگران خالی بود.
جدای از این مسائل تئاتر خوبی بود و کاش آقای ناصرنصیر رو بیشتر روی صحنه ببینیم.
درود بر شما تماشاگر محترم ... ممنون که به تماشای توافق نامه آمدید ....

اما بعد: جهت اطلاع شما دوست عزیز عرض کنم که نمایش ما معمولا در همه ی شب ها تقریبا حدود 7:40 آغاز شده ... ما معمولا گفتیم همکاران سالن 7:25 نهایتا ورود دهند و 15 دقیقه هم ورود و نشستن شما تماشاگران عزیز طول می کشه .... البته گاهی بارش باران و ترافیک منجر به چند دقیقه بیشتر طول کشیدن این تایم هم شده اما حقیقتا بیست دقیقه تاخیر برای خود ما هم عجیب بوده که شما فرمودید ... چراکه ما متعهدیم که نهایتا 19:40 و گاه استثنائا 19:45 شروع کنیم؛ هم به دلیل احترام به مخاطبان منظم که سر وقت حاضر شده اند و هم به دلیل نمایش بعدی که باید سالن را به موقع به ایشان بسپاریم ....

با این همه به عنوان کارگردان نمایش از شما عذرخواهی می کنم چون خود من بسیار به هدر ندادن وقت تماشاگران در هنگام ورود و به موقع شروع شدن نمایش معتقدم. پیغام تان را هم به آقای ناصر نصیر می رسانم. موفق باشید.
۲۳ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید