در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | خورشید رضوانی درباره کنسرت-نمایش مجنونِ آن لیلی: مایلم اول با اصل ماجرا آغاز کنم. من برخلاف اکثر عزیزانی که به تماشا نش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:36:20
مایلم اول با اصل ماجرا آغاز کنم. من برخلاف اکثر عزیزانی که به تماشا نشستند حتی در همون شبی که من هم حضور داشتم، با نورپردازی و کیفیت صدا هیچ مشکلی نداشتم. راستش من به عشق دیدن و شنیدن جناب کاکاوند نازنین اومدم، با این گمان که حتی اگه اجرا خوب نبود هم، خب نبود دیگه. اما اجرای همه به چشمم تاثیرگذار اومد. گروه موسیقی و تسلطشون از یک سو، صدای زیبای خوانندگان چه زن و چه مرد از سوی دیگه، صدای قوی و قشنگ بازیگر لیلی، لبخندی که یک لحظه از صورت خانمهای و آقایی که حرکات موزون رو اجرا میکردن پاک نشد و اجرای جگرسوز مجنون همه و همه به چشمم اومد خیلی و روی هم رفته رضایت زیادی داشتم از چیزی که دیدم. هایلایت کار برای من اون لحن سراسر آرامش و ماه جناب کاکاوند بود. خیلی زیاد خوشحالم که تماشاتون کردم. دست مریزاد.
تنها ایرادی که به نظرم وجود داشت مرتبط با رسیدگی ابتدای نمایش بود. علیرغم اینکه همه ی تماشاچیان حضور داشتن خیلی خیلی طول کشید و منطقی نبود. نمایش با تاخیر فراوان شروع شد و طبیعتا خیلی دیر هم تموم شد. زمانبندی تماشاچیان و احترام قائل بودن برای این موضوع به نظرم خیلی مهمه. حتی بعد از شروع نمایش تا چند دقیقه افراد جدید اضافه میشدن که به دلیل مدل سالن و چیدمان صندلی ها خب باعث حواس پرتی میشد برای چند لحظه.
سلام این نمایش یک کپی بسیار ضعیف از برنامه قبلی کافه عاشقی تقریبا همین تیم‌بود .
نور
صدا و بازی ضعیف
اصلا رازی کننده نبود .
خانم زهره فیروزی در کافع عاشقی قبل‌تر درخشیده بودند به عنوان خواننده و بازیگر
اینجا متاسفانه خیر
۲۲ اردیبهشت
برای من عجیبه
جزئیات درین اجراست
این همه زیبایی
میشه از تک تک آنها لذت برد
۲۳ اردیبهشت
سپاسگزارم🌼🙏🏽
۲۷ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید