در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مریم صفری درباره نمایش شازده کوچولو: مینویسم به این امید که تیوال مثل سابق نقد منفی رو پاک نکنه. از سال 91
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:54:11
مینویسم به این امید که تیوال مثل سابق نقد منفی رو پاک نکنه.
از سال 91 تئاتر میبینم. سابقه طولانی ای نیست اما کار خوب کم ندیده ام. اتفاقا کار موزیکال خیلی عالی هم دیده ام. اما نمایش شازده کوچولو به معنای واقعی افتضاح، حوصله سر بر و اتلاف وقت بود. تنها نکته مثبت کار طراحی لباس بود.
دیالوگ ها همه سطح پایین. اون بازیگر آقا در نقش خلبان در حالی که حروف س و چ شون میزد و تلفظ درستی نداشتن آواز می خوندن. فاجعه بود. سازها همه پلی بک بود و یاد تئاترهای موزیکال با گروه ارکستر بخیر
چطور میشود بعد از گذشتن حداقل 45 دقیقه از نمایش همچنان در سالن باز شود و در آن تاریکی نور کورمان کند که افرادی وارد شوند؟ چطور میشود خانم پشت سری من تلفنش زنگ بخورد راحت جواب بدهد و 5 دقیقه ای صحبت کند؟ و چطور می شود که من ردیف جلویی خودم فقط گوشی های بالا امده در حال فیلم برداری ببینم؟ اینها اگر توهین به مخاطب نیست پس چیست؟

در کل با نمایشی غیر حرفه ای و بسیار سطح پایین طرف هستید که دغدغشون پول بوده و به نظر این نمایش فقط به درد کودکان می خورد!
اگر شما بفرمایید که بنده فالش خوندم یا خوب بازی نکردم،این نظر شماست و برایم اگر چه خوشایند نباشد،احترام میگذارم وجواب نمیدهم همانطور که به دوستانی که از این دست انتقادات داشتن،احترام گذاشتم.اما بیان کردن یک نقص فیزیکی که من از بچگی داشتم و مسخره کردن آن را بی جواب نمیگذارم،کارمن هم نادرسته ولی از خود گله کنید که شروع کننده بودید.در آخر من خیلی ناراحتم که به شما بد گذشت ولی کوبیدن زحمات و تلاش این تعداد جوانان عاشق آنهم در شرایطی بسیار دشوار کار شایسته ای نیست،خودم به کنار که قبول دارم پر از ضعف هستم.
۲۹ اردیبهشت
مریم علیپور
بسیار ممنونم از تغییر لحن جوابتون🌹🌺🙏
سپاسگزارم از راهنمایی شما بانو🙏🏻🌸
۲۹ اردیبهشت
Ali Ahmadpour
سپاسگزارم از راهنمایی شما بانو🙏🏻🌸
موفق باشید 🌺
۲۹ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید