در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
پیرو اعلام عزای عمومی، اجرای نمایشها از یکشنبه ۸ تا پایان پنجشنبه ۱۲ مهر لغو شد. لطفا منتظر اطلاع‌رسانی از سوی پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشید.
تیوال | هفتمین هنر درباره نمایش دموکراسی با طعم همبرگر: [ آزادی عزیز آن هنگام که قصد سرزمین های ما کردی، تمنایت میکنم در سایه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:01:35
[ آزادی عزیز آن هنگام که قصد سرزمین های ما کردی، تمنایت میکنم در سایه سار صلح و آگاهی بیا ].

خیلی خیلی خلاصه بگم نمایش، یک نقد کمدی اجتماعی خوش آب و رنگ، سمبولیک و موزیکال بود که در بخش هایی تنه های زیرپوستی لطیفی به تراژدی می‌زد! از اون نمایش ها که به نظرم هم فکر مخاطب بعد از اتمامش درگیر است و هم آدم حال خوشی دارد.
انصافا خدا قوت میگم به این تیم! به کارگردان خوش فکرش ، بازیگران جوان هنرمندش، عوامل دکور و نورپردازی های زیبایش موزیک و همه آن عزیزانی که دست به دست هم دادند تا این زیبایی خلق شود!
پیشنهاد میکنم حتما به ملاقات این این اثر خوش آب و رنگ هنری بروید به احتمال خیلی زیاد بعد از ملاقات حال خوشی خواهید داشت.
😍😍😍😍🌹✨
علی کیهانی
😍😍😍😍🌹✨
تندرست و در صلح باشید 🌿
شاید خیلی از کارهای روی صحنه این روزا جنبه تجاری گرفته و کیفیت مطلوبی نداره ، ولی در مورد این کار به شخصه لذت بردم کار از جهت پیس بامحتوا و پرمغز بود و تداعی این جمله که جامعه مدنی زنجیرها رو از دست ها باز می کنه و به پا ها می بنده و این روند نا گسسته ادامه داره در ذهن زمزمه میکرد، اما کارگردانی کار هم عالی بود
لذت بخش ترین قسمت داستان اونجایی که از سالن بیرون میری ولی فلش بک ذهنیت بین سکانس ابتدایی در ورود به سالن و سکانس انتهایی در گیر میشه.
ممنون از همه کسایی که دخیل در این نمایش خوب بودن🌹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید