در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علیرضا زین آبادی درباره نمایش چاپلین: سلام کارهای مهران رنجبر رو اگر حتّی اطلاع نداشته باشی کارگردان کیه و
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:02:05
سلام
کارهای مهران رنجبر رو اگر حتّی اطلاع نداشته باشی کارگردان کیه و بری کار رو ببینی متوجه میشی که برای مهران رنجبره، چون امضای خاص خودش رو در کارگردانی داره، از گرفتن اَکت ها و بازی های بدنی که در حد اعلایِ چشم نواز خودش میتونیم ببینیم از بازیگرای توانمندش، هم نوع نگارش دیالوگ و اَدایِ الفاظ که کِش دار با تاکید و گاهی همراه با تکرار هستش، مثلِ اونجایی که که همسر هیتلر به همسر چاپلین میگه میییییتوووونمممم بغلت کنننممممم؟؟
یا حضور آقای عبدالکریمی که با هنر و صدای زیباشون جانِ جذابی به این اجراها میبخشن..

از تسلط در کلام و دیالوگ اکثر بازیگر ها هم نمیشه گذشت و بسیار جذابه،نظم زیبای گروه گشتاپوها که اصلاً احساس شلختگی و... به آدم دست نمیده روی صحنه درحالیکه تعداد قابل توجهی بازیگر روی ... دیدن ادامه ›› صحنه هستن..

امّا انتقاداتی هم دارم، اوّلیش شامل حالِ مدیریت تاترشهر میشه که درحالیکه این سالن یکی از بهترین سالن های اجرای تاتر شهرمون هست که جزو بناهای فرهنگی و یکی از نماد های اصلیِ شهر تهران هست متاسفانه نتونستن مدیریت کنن و گربه ای که در سالن چند روزی هست ظاهراً هست و در حال گردشه رو مهار کنن در طول اجرا سروصدا میکرد و تماشاچی های ردیف های عقب رو درگیر خودش کرده بود، حتی مهران رنجبر هم در رِوِرانس هم بابت این موضوع عذرخواهی کرد که خب...

مورد بعدی اینکه این همه دویدن بازیگرا روی صحنه برام ناخوشایند بود، درسته که ما داشتیم برزخ رو میدیدیم و این ممکنه دویدن هارو یه جوری توجیه کنه و سوررئال بودنش رو پوشش بده، ولی بیشترِ اوقات، ما تقلّای بازیگران برای اینکه برسن جایِ معیّن زیر نورِ مشخص شده دیالوگشون رو بگن و بعد دوباره فرار کنن اون سمتِ صحنه تا دیالوگ بعدی رو بگن رو میدیدم و یه بخشیش هم مربوط به صحنه ی بزرگیِ که سالن اصلی تاتر شهر داره..

مورد آخر هم اینو بگم که اگر نامِ کار هیتلر هم بود اتفاق خاصّ نمیوفتاد چون به نظرم به یه اندازه به هردو پرداخته شد و میشد که چاپلین بودنِ این نمایش بیشتر میبود

بازم ممنون از کارِ زیباتون آقای رنجبر و گروه محترم و هنرمندتون که خداروشکر دوستانِ خوبم هم در این گروه درجه یک بودن و از تماشاششون لذّت بردم.. .
MiladN، سارا کاظمی، هادی، رامین و امیر مسعود این را خواندند
علی کیهانی این را دوست دارد
اون گربه، خونه‌زاد اونجاست و برای بسیاری از اجراها دردسر درست می‌کنه.
سارا کاظمی
اون گربه، خونه‌زاد اونجاست و برای بسیاری از اجراها دردسر درست می‌کنه.
و بسیار جای تاسف داره که رسیدگی نمیکنن.
۰۸ مرداد
Masoum Dorri
چه عجیب. من گالسله رو هم چند ماه پیش که در تئاتر شهر دیدم، صدای گربه میومد و ما گفتیم شاید تعمدی بوده ولی میبینم هنوزم هست!
بله دقیقاً... .
۰۸ مرداد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید