در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
پیرو اعلام عزای عمومی، اجرای نمایشها از یکشنبه ۸ تا پایان پنجشنبه ۱۲ مهر لغو شد. لطفا منتظر اطلاع‌رسانی از سوی پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشید.
تیوال | هفتمین هنر درباره نمایش سیئِر: سییر را یک تأتر سیاسی اجتماعی یافتم که سعی در نقد و به تصویر کشیدن خصو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:59:13
سییر را یک تأتر سیاسی اجتماعی یافتم که سعی در نقد و به تصویر کشیدن خصوصیات اخلاقی جوامعی همچون جوامع خاورمیانه (مردمان و سیّاس های تک بعدی اش) و البته جامعه خودمان داشت که تا حدودی در به تصویر کشیدن آن موفق بود! از این جهت به کارگردان اثر و هنرمندان پر انرژی آن تبریک عرض میکنم.
دکور کار و نمادهای استفاده شده در دکور خوب و مرتبط بود و بویژه نوع پوشش بازیگرها دقیقا به انتقال پیام اثر کمک می‌کرد!
با این حال به نظرم این اثر ایراداتی سخت افزاری و نرم افزاری هم داشت.
علیرغم این که مخاطبان محترم قبل بعضا در این مورد تذکر داده بودند باز شاهد اشکالاتی در اجرا بودم و گویا تیم کارگردانی عملا توجهی به نظر مخاطبان نکرده بودند!
اولا به نظرم نیاز نبود تعداد بازیگرها تا این حد زیاد باشد! با نصف این تعداد بازیگر هم می‌شد کار را ارائه کرد و از تشویش و آشفتگی صحنه کاست.
صدای موسیقی بویژه در ابتدای کار بر صدای بازیگرها و دیالوگ های آنها سوار بود و خیلی از دیالوگ ها عملا شنیده نمی‌شدند. از طرف دیگر صدای خود هنرمند ها هم متاسفانه رسا نبود و دیالوگ ها را جویده جویده ادا می‌کردند! واقعا چه عجله ای برای ادای دیالوگ ها بود طوری که مخاطب بسیاری از آنها را ... دیدن ادامه ›› نمی شنید.
ای کاش در پایان کار جناب کارگردان نقد واقعی مخاطبان را جویا میشدند و صرفا تقاضای دریافت یک ستاره بزرگ را مطرح نمی‌کردند! یادمان باشد کیفیت بسیار ارزشش بالاتر از کمیت است.
(( حال خیال دارم با توجه به علاقه آقای کارگردان به ستاره شماره پنج یک فرضیه را مطرح کنم که امیدوارم ناشی از بدبینی ام باشد. فکر میکنم مجموع عوامل این تاتر 35 نفر است بنابراین اگر این عزیزان ستاره شماره 5 را به کار داده باشند 35 امتیاز کاذب باید کسر گردد از طرف دیگر اگر هر کدام همسر، دوست، شوهر یا پارتنری داشته باشند خوشبینانه ترین حالت باید 35 عدد دیگر هم از امتیاز این تاتر بعنوان عدد کاذب کسر شود که مجموعا میشود 70 ستاره شماره پنج. حالا با دو شماره ها و چند اکانت ها کار ندارم که دیگه خیلی عدد بالا میرود و شاید نزدیک به عدد واقعی خواهد شد. دریافت 189 ستاره پنج متاسفانه برای بنده باور پذیر نیست آن هم برای کاری که از 21 مرداد ارایه شده است)) .

به عنوان یک علاقه‌مند به هنر خواهشمندم به مخاطبانمان خیلی خیلی بیشتر اهمیت بدیم تا بحث های جانبی و البته مهم دیگر که آنها هم قابل درک است. امتیازی که یرای این اثر ارزنده در نظر دارم با در نظر گرفتن مجموع عوامل عدد سه خواهد بود.

در پایان به همه عوامل محترم این اثر پر بازیگر و همه بازیگران و سایر عوامل پشت صحنه خدا قوت میگم و براشون آرزوی پویندگی هرچه بیشتر و سلامت دارم 🌿

بالاخره یه نظر واقعی
۰۶ شهریور
هلیا حسینی
بالاخره یه نظر واقعی
سپاس از حسن ظن و لطفتون 🌿 تغییراتی در نظر ایجاد کردم! اگر مجدد مطالعه بفرمایید سپاسگزار خواهم بود.
۰۶ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید