در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | حامد نوری درباره نمایش من و گربه‌ی پری: نمایشنامه‌ی بسیار ضعیفی داشت. بار نمایشنامه، عمدتن بر دوش فحاشی‌هایی ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:07:50
نمایشنامه‌ی بسیار ضعیفی داشت. بار نمایشنامه، عمدتن بر دوش فحاشی‌هایی بود که هر دو دقیقه یک‌بار تکرار می‌شد و سعی داشت به‌واسطه‌ی تکرار این فحاشی‌ها، مخاطب رو بخندونه. بازیِ خانم سلطانی هم در حد انتظار نبود و اون چیزی که از بازی دیشبِ ایشون به یاد من مونده، صرفن جیغ‌زدن‌های ایشونه! تنها نکته‌ی مثبت این نمایش رو بازی جناب آقای "رجبی‌معمار" می‌دونم که واقعی، روان، اغراق‌نشده و باورپذیر بود.

درباره‌ی محل نمایش هم که سالن چهارسو هست؛ به‌هیچ‌وجه مناسب نمایش تیاتر نیست. چینش صندلی‌ها به‌گونه‌ای هست که تماشاگرِ ردیف جلو، امکان دیدنِ صحنه‌ی نمایش رو از تماشاگر ردیف عقب، سلب می‌کنه. سالن نمایش تهویه‌ی مناسبی نداره و خنک نیست. تجربه‌ی بدِ دیگه‌ی من هم این بود که با وجود این‌که دو بلیط برای ردیف اول خریداری کرده بودم، وقتی وارد سالن شدم، دیدم دو نفر از کسانی رو که جزو مهمانانِ به‌اصطلاح ویژه‌ی نمایش بودن و مدعو بودن، نشوندن‌شون روی صندلی‌ای که من خریداری کرده بودم و بابتش پول پرداخت کرده بودم. اعتراض من هم جواب نداد و برای همین مجبور شدم در صندلی‌های ردیف چهارم که خالی بودن بشینم.
سلام جناب نوری عزیز
روز شما بخیر
بابت اینکه نظرتون رو درباره نمایش با ما به اشتراک گذاشتید، ممنونم.

و اما درباره جابه‌جایی صندلی متاسفانه این موضوع از جانب عزیزان مسئول سالن رخ داده که بنده به عنوان روابط عمومی اثر، از جانب خودم و تمامی عوامل گروه نمایشی بابت این رفتار از شما معذرت می‌خوام.
۰۹ شهریور
باور نمیکنم این کار زشت تموم نمیشه. مسئول سالن، روابط عمومی، عوامل … هیچکس حق چنین کاری را ندارد. بدتر از همه آن فرد یا افرادی هستند که به عنوان مهمان حاضر به چنین کاری میشوند. واقعا خجالت آوره
۰۹ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید