در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | انابل پیروز درباره نمایش مرد بالشی: خوب دوباره یکی دیگه از دوستام رفت نمایش رو دید و اومد برام تعریف کرد ک
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:59:49
خوب دوباره یکی دیگه از دوستام رفت نمایش رو دید و اومد برام تعریف کرد که البته بعد از این که اومده بود کلی چپ چپ نگام کرد یعنی بهتره خودتم بری تئاتر رو ببینی این قدر تنبلی نکنی دی :
دوستم این طور تعریف کرد :
ما رفتیم تئاتر دیدیم آیا ؟
وقتی رفتم تو سالن انگار منتظر یک معجزه بودم که بهم سرازیر بشه و همش لحظه شماری میکردم تا معجزه شروع بشه . خلاصه نمایش شروع شد و منم با کلی ذوق و شوق نشستم به دیدن نمایش تئاتر . کار محمد یعقوبی رو درست میدارم و قبول دارم و میدونم همیشه کاراش ته مزه یک کار ناب داره که همیشه زیر زبونت تازگی می کنه . وقتی تئاتر شروع شد همه چی خوب بود . دکور خوب بود . صحنه پردازی خوب بود . لباس ها بد نبود . آهنگ خوب بود اما جای کار داشت ولی قابل قبول بود . تایم طولانی بود تا جایی که اخرش دنبال پاپ کورن میگشتم . ولی بازی ها از عالی تا ضعیف بود .
پیام دهکردی عالی بود تا جایی که گاهی اوقات با خودت حس میکردی خودت داری اون نقش رو بازی میکنی و حس هاش عالی بود و من همیشه دوست دارم کارهاش رو ببینم چون میدونی چی داره بازی می کنه میدونی کجای نمایشنامه ... دیدن ادامه ›› هستی .
علی سرابی بد نبود اما جای کار داشت و میتونست بهتر باشه ولی خوب بود نمیگم نمره قبولی میگیره اما اگه سعی کنه خوب میشه البته عالی نمیشه
نوید محمد زاده زیر متوسط بود با اون دادهای عجیب غریب که من نمیفهمیدم آخه چرا داره این قدر عصبی بازی درمیاره انگار واقعا همه رفتن رو اعصابش و کم مونده به تماشاچی ها دعوا بگیره که شماها به من استرس میدی . حالا تو این هاگیر واگیر حس نگرفتنش هم به همه اینا اضافه کن و که من هی عین مرغ سرکنده دنبال حس میگردم که این چرا حالش خرابه و داد میزنه انگار نه انگار که صحنه تئاتره نه چاله میدون . تماشاچی ها هم هربار داد میزد یک دور از خواب بیدار میشدن ( حالا میگم چرا میخوابیدن ) چون خودم هم یک چرت 5 دقیقه ای خوابیدم
احمد مهرانفر بد نبود خوب هم نبود زیر متوسط هم نبود بالای متوسط هم نبود عالی نبود افتضاح هم نبود اصلا احمد مهرانفر نبود . من مونده بودم که چرا درگیر حس نبود یک جورایی انگار زور داشت بازی میکرد اصلا حسی به من نداد من هی دنبال حس بودم فقط با اون صدای آروم خواب نصیبم میشد . انگار یک کتاب داستان داره میخونه و ساعت 9 شب هستش و شب به خیر کوچولو . این ها بماند که من موندم چرا موقعی که داشت با پیام دهکردی بازی می کرد حتی اونجا هم نمیتونست حس بگیره . من موندم پیام دهکردی خوابش نگرفت خیلیه . هر بار احمد مهرانفر حرف میزد تماشاچی میخوابید با داد نوید محمد زاده بیدار میشد . خودم هم یک چرت خوابیدم . تپق میزد اما نه اون قدر که میگفتن و من وقتی رفتم نشستم فقط منتظر تپق بودم . کلا به درد نقش نمیخورد . نقش اول کار حروم شد و محمد یعقوبی ریسک کرد اما نتیجه اش خوب نشد .
در کل تئاتر خوبی بود بد نبود اما کاستی هم داشت یک کار فوق العاده بینظیر نبود شاید اگه جای نقش ها عوض میشد بهتر بود و وقتی تئاتر تموم شد تقریبا راضی بودم اما میدونستم یک جای کار میلنگه .
این نقد دوستم بود حالا ببینم نظر شما چیه ؟
هر بار احمد مهرانفر حرف میزد تماشاچی میخوابید با داد نوید محمد زاده بیدار میشد :D عالی بود این یه تیکه +شب بخیر کوچولو :)
۱۳ خرداد ۱۳۹۲
دوستتون درست گفته. البته پیاز داغشو زیاد کرده
۱۸ خرداد ۱۳۹۲
آره موافقم ولی دیگه وقتی همه میگن صدای مهرانفر خود مهرانفر به نقش نمیخوره دیگه پیاز داغ نداره هر چند من هنوزم رو حرفم هستم که کارگردان میخواد موضوع کلیشه ای قاتل بیرحم رو از اذهان پاک کنه یا تغییر بده
۱۹ خرداد ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید