در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سید ضیا الدین صفویان: درود بر تیوال و هم تیوالی های عزیزم و اما بعد .... دوستان همگی دست م
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:35:38
درود بر تیوال و هم تیوالی های عزیزم و اما بعد ....
دوستان همگی دست مریزاد
2 هفته ایی غیبت و دوری , همه چی رو این دور و بَر زیر رُو رو کرده این از تیوال که نشناختمش اونور دیوار هم انتخابات و فوتبال و جام جهانی افزایش قدرت ریال و.....
بابا 2 هفته نبودم الان اینجا حس اصحاب کهف بهم دست داده من از 21 خرداد 92 غیبت داشتم تا امروز میشه چند روز ؟ الان سال چندیم ؟ نکنه یه چند سالی تو کما بودم ؟!!
خوب به سهم خودم اینجا قدر شناسی میکنم از دوستان و دست اندر کاران سایت محبوب تیوال , یک دور مختصر زدم , سطحی در همین حد خونّمون رو چشم نواز تر دیدم , حالا یک سفر اکتشافی هم تا آخر امشب میرم به اعماق تیوال که نا شناخته هاش رو کشف کنم , امیدوارم این تغییرات گامی بلندی باشه در جهت هر چه نزدیکتر شدن جهان مجازی تیوال به حقیقت دنیای هنر به ویژه هنر های نمایشی دست تک تک عزیزان سهیم در این حرکت نوپای فرهنگی هنری رو به گرمی میفشارم و برای همگی اندیشه ایی پویاتر گامهایی استوار تر توانی افزون تر آرزو مندم
شاد زید مهر افزون
خوشحالیم از بازگشت شما جناب صفویان
بله تغییرات زیادی تو سایت و همچنین تو مملکت رخ داده، که خدا رو شکر هر دو مثبت بوده، به امید ادامه دار بودن این تغییرات مثبت.
۰۵ تیر ۱۳۹۲
جناب حیدری البته فکر می کنم این گروه فنی متمایز از گروه همیاری سایت هستن، و البته از رسم الخط دوست داشتنی و آشناشون هم مشخصه که چه کسی هستن. :)
۰۵ تیر ۱۳۹۲
همانطور که آقای بهرنگ گفتند گروه فنی در واقع تیم پدیدآورنده و مدیریت مرکزی تیوال است و گروه همیاری گروهی شامل اعضای تیم فنی و بعضی از خود اعضای تیوال برای راهنمایی و پشتیبانی کاربران است.
۰۵ تیر ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید