در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | آرمان راد: نمایش ترانه های قدیمی نمایش خوبی بود با نقاط ضعف مشخصی که در سایه تعری
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:06:52
نمایش ترانه های قدیمی نمایش خوبی بود با نقاط ضعف مشخصی که در سایه تعریفهای اغراق آمیز برخی کاربران محترم اصلا مجال پرداخت پیدا نکردند."فراتر از واقعیت" " رویایی تر از رویا" " محرک غدد اشکی 100 % تضمینی!" برخی از این نظرات است. صرفنظر از اشکالات صحنه که به نوعی به گروه مربوط نمی شه و متولیان فرهنگی باید پاسخ گو باشند که نمایشی با این حجم مخاطب باید حداقل حق انتخاب محل اجرا رو داشته باشه این نمایش از نظر نمایش نامه ملودرام پر سوز و گدازش بسیار معمولی بود. من به واسطه شغلم با بدبختی و گرفتاری مردم تهران روزانه مواجهم. اما همانها هم در اوج بدبختی لحظات ناب شادی رو تجربه می کنند یا قراره تجربه بکنند. لا اقل در یک قطعه نباید به ترانه ای قدیمی در این زمینه اشاره می شد؟ پیانو سامان احتشامی و اجرای پر حس و حال علی زند وکیلی اونقدر حافظه شنیداری مخاطب رو اشغال می کنه که حافظه دیداریش نقاط ضعف رو نادیده بگیره. قطعه کافه نادری رو کنار بذارم و بازی افشین هاشمی رو بقیه قطعاتی معمولی بودند که نخ باریکی از فلاکت اونها رو به هم وصل می کرد. کلا یک سوگیری در نقد فیلم و تئاتر هست که اثر هر چه تلخ تر باشد قبل از اینکه استارت نقد بخورد چند صد متری از آثار با تلخی کمتر جلوتر است.
"پیانو سامان احتشامی و اجرای پر حس و حال علی زند وکیلی اونقدر حافظه شنیداری مخاطب رو اشغال می کنه که حافظه دیداریش نقاط ضعف رو نادیده بگیره"
با شما موافقم...در نظری که خودم نیز داده بودم اشاره کردم که این نمایش تفاوت چندانی با یک کنسرت نداشت.
جلوه های شنیداری عموما به حدی تاثیر دارند که میتوانند روی جلوه های بصری هم تاثیر بگذارند...حتی در سینما هم کم نیستند فیلمهایی که اگر موسیقی متن آنها را فقط تغییر دهید بسیار مشمئز کنند خواهند بود(تایتانیک)

درود بر شما
۲۲ شهریور ۱۳۹۲
ممنون از ما که با هم موافقیم! ممنون از گیلدا امیر حسین صادق ندا و ساسان که "این" را خوندند و ممنون از سبا که "این "را دوست داشت. "این" از نظر نوع کلمه ضمیر است و اینجا در نقش مفعول آمده. اما طراح سایت چندین گام از شعر حجم هم پا را فراتر گذاشته و در بدعتی ناهنجار به حذف معنوی "این مطلب این تراوش ذهن این زاییده یک ذهن بیمار این هر چی" بخش دوم ترکیب وصفی را حذف کرده."این" نویسنده مطلب بالا از "این" وضع ناراضیسن و "این" را یک ادای نوشتاری می داند که خوب زایمان نشده و "این"ک با بند نافی آویزان در برزخی ناخواسته به سر می برد.هم"این"و بس!
۲۳ شهریور ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید