در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سیما سرشار درباره نمایش عرق خورشید، اشک ماه: قبل از خرید بلیت، نظرات کاربران را در مورد این نمایش خواندم. نظر اکثری
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:28:47
قبل از خرید بلیت، نظرات کاربران را در مورد این نمایش خواندم. نظر اکثریت منفی بود با این حال بدون این‌که تحت تأثیر قرار بگیرم ترجیح دادم خودم آن را ببینم و به سلیقه‌ی خودم تکیه کنم. خوشحالم که این نمایش را دیدم.
موارد مثبت نمایش: بازی عالی آقای کیانیان و خمسه و هماهنگی کودکان با هم و استفاده از آن‌ها برای نشان دادن اتفاقاتی که زمینه‌ی داستان محسوب می‌شد. موسیقی نمایش هم خیلی در تأثیرگذاری نمایش نقش داشت. استفاده از میکروفون باعث شده بود که بازیگر نگران نرسیدن صدای آهسته‌اش به انتهای سالن نباشد و تماشاگر هم مجبور نبود به خودش فشار بیاورد تا تمام جملات را به درستی بشنود. به بازیگر کمک می‌کرد که فراز و فرودهای بجایی داشته باشد. استفاده از یک روایت غیر ایرانی برای بیان مفاهیم و نقدی که نمی‌شد با روایت ایرانی بیان کرد و شاید اجازه‌ی نمایش داده نمی‌شد. اوج این استفاده در صحنه‌ی میز غذا بود. نقش صامت آقای خمسه به عنوان یک سرخپوست واقعا دیدنی و باورپذیر بود. برخلاف کسانی که نقد داشتند که چرا از آقای خمسه بازی بیش‌تری گرفته نشد باید بگویم نقش آقای خمسه ایجاب می‌کرد که سکوت بیش‌تری داشته باشد. بازی بدن ایشان واقعا عالی بود.
موارد منفی نمایش: بازی یکنواخت آقای خسرو پسیانی و خنده‌های همواره بر لب ایشان. بازی ایشان در کنار بازی قدرتمند دو بازیگر دیگر همخوانی نداشت. با آروزی موفقیت برای ایشان.
موارد دیگر: بعضی از نقدها به آوردن اسب و مزاحمت گرد و خاک صحنه بود اما دیشب به نظرم از چنین مزاحمتی خبری نبود. شاید در شب‌های قبل اسب را به حالت دویدن حرکت می‌دادند اما دیشب حرکت اسب خیلی آرام بود و خاکی بلند نمی‌کرد. اگر این درست باشد که شب‌های دیگر اسب را می‌تاخته‌اند می‌تواند از موارد ... دیدن ادامه ›› نقص نمایش باشد.
کسانی که پول خود را هدررفته می‌دانند کسی آن‌ها را مجبور به خرید نکرده که این‌گونه اعتراض می‌کنند.
به کسی پیشنهاد نمی‌کنم این نمایش را ببیند یا نبیند؛ اما من از دیدن این نمایش لذت بردم. به نظرم هر کس باید به سلیقه‌ی خودش احترام بگذارد و تنها با خواندن نظرات دیگران عمل نکند.
خوشحالم که بالاخره یه نفر یه نظر صادقانه داد...
۲۵ مهر ۱۳۹۲
من با نظر تینا کاملاً موافقم.
۲۶ مهر ۱۳۹۲
بازی بدن!نقش صامت آقای خمسه!بازی عالی آقای کیانیان !
تورو به خدا کمی منصفانه نقد کنید.شب چهارم اجرا هرکی از سالن میومد بیرون میگفت:حیف 20 تومن.حیف.
بله کسی مجبورشون نکرده بود که بیان و نمایشو ببینن ولی آیا همین دو تا اسم آقای کیانیان و آقای خمسه کافی نیست تا وسوسه بشن؟
برای من خیلی عجیبه که شما گردوخاکی ندیدید،ما که تا 3 روز از چشامون خاک میزد بیرون.
دوستی نوشته بود بهتر بود آقای خسرو پسیانی نقش یک درخت زیبا رو بازی میکرد.اینظوری الهام بخش تر بود،البته.!
۲۶ مهر ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید