در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | روجا حافظی درباره ننه دلاور: فقط می تونم بگم متاسفم! وقتی بلیط خریداری کردی از چندین روز قبل و توی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:40:26
فقط می تونم بگم متاسفم! وقتی بلیط خریداری کردی از چندین روز قبل و توی سالن راهت نمی دن و می گن ظرفیت سالن 90 نفر بوده الان 150 نفر نشستند! و برید به ستاد جشنواره بگید و به ما مربوط نیست...
این سوال پیش می آید که آیا گروه اجرایی نمی دانستند که به یک اجرا می رسند(حالا به هر دلیلی) که دو سانس اجرا را یکی می کنند و اینگونه تماشاگران بلیط به دست پشت در هاج و واج همدیگر را نگاه می کنند!؟
موافقم...
من هنوز از نشتن نا فرم آ نشب، پاهایم درد می کند...
۰۵ بهمن ۱۳۹۲
این موضوعات واقعا جای تاسف داره،واقعا...
۰۵ بهمن ۱۳۹۲
با سلام خدمت همگی دوستان

ماجرای بی نظمی , پارتی بازی و بی احترامی به مخاطبین تئاتر سالیان سال است که در جشنواره های به اصطلاح بین المللی دهه فجر , چه در سینما و چه در تئاتر و موسیقی ادامه دارد. متاسفانه در کشور ما هیچگاه مسئولین قبل از اجرای اینگونه برنامه ها , قوانین و قواعد را فرا نمی گیرند تا باعث ایجاد ناراحتی عده زیادی از مخاطبین نشوند.فقط و فقط نام این جشنواره ها بین المللی باشد , دیگر چیز دیگری مهم نیست .
من دو دوره قبلی جشنواره تئاتر نزدیک به 8 تا 10 ساعت درگیر گرفتن بلیط در هوای سرد و در مقابل درب تئاتر شهر بودم و در پایان نیز بلیط ... دیدن ادامه ›› نمایش هایی به الاجبار نصیبم شد. امسال دیگر از خیر هر چه جشنواره بود گذشتم و حال نیز با نوشته های دیگر دوستان می بینم که هیچ تغییری در بی نظمی جشنواره ایجاد نشده است و همان آش و همان کاسه است که هر سال شاهدش هستیم و ظاهرا" خواهیم بود.
۰۶ بهمن ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید