در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | روجا حافظی درباره نمایش هم هوایی: می تونم بگم تقریبن یک نمایش مستند بود. داستان سه زن است از اواخر دهه پ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:39:03
می تونم بگم تقریبن یک نمایش مستند بود. داستان سه زن است از اواخر دهه پنجاه تا نوروز نود و سه . حال و هوای روز هایشان در سال های مختلف زندگی را می بینیم و می شنویم از زبان خودشان و گاهی این سه زندگی در مقاطع زمانی مختلف با هم برخورد میکنند. نوع روایت اول شخص را دوست داشتم.با این که ممکن بود در صورت مسلط نبودن بازیگران بسیار حوصله سر بر شود در حدود 120 دقیقه. و سوییچ های به موقع بین سه داستان هم موثر بود در خسته نشدن و حتی گاهی با هیجان دنبال کردن ادامه ماجرا. داستان ها برای بسیاری تکراری ست اما هنوز دردناک است. هنوز می تواند اشکت را در بیاورد و این یعنی نویسنده و کارگردان و بازیگران و همه ی گروه خوب کار کردند اگر نگویم عالی.
با توجه به تجربه هم طناب و هم هوایی، پس از این هر کاری از خانم صدری روی صحنه بیاید بدون شک و تعلل به تماشایش خاهم نشست.
نا گفته نماند از دیگر دلایل من برای دیدین این نمایش حضور ستاره اسکندری بود که مثل همیشه از دیدن بازیش لذت بردم. دو بانوی دیگر هم عالی بودند.
آیا اینکار شبیه عامدانه عاشقانه قاتلانه است ؟
سه زن ، روایت مستندگونه از مشکلات و دردها ، ناصر محمدخانى و شهلا جاهد و.......
۲۶ فروردین ۱۳۹۳
جالبه برام اینقدر این کارو با عامدانه قیاس می کنن...کاش اونو دیده بودم. شاید منم چیزی می نوشتم.واقعا سیر کاراکتر خانم اسکندری قابل تحسین است.
۲۸ فروردین ۱۳۹۳
رامین خان حالا شما چرا این قدر ناراحتی؟ تئاتر کارگردان داره. کارگردانم اگه دلش نمی خواسته بگن کارش عین یه تئاتر دیگست میتونسته اینقدر شبیه اون نسازه. لابد براشون مهم نبوده دیگه.
۲۹ فروردین ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید