در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ناصر قنبری درباره نمایش دو لیتر در دو لیتر صلح: جنگ ! جنگ ! چی می تونه از این کلمه بدتر باشه ؟ -صلح صلح ؟ چطور می تو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:35:07
جنگ ! جنگ ! چی می تونه از این کلمه بدتر باشه ؟
-صلح
صلح ؟ چطور می تونی این حرفو بزنی ؟
-تا وقتی تعریف کلمه ها معلوم نباشه هر چیزی می تونه از جنگ بدتر باشه

انتظار این کارو از مدت ها پیش می کشیدم و در نهایت راضی از سالن بیرون اومدم !با اینکه معمولا وقتی مدت ها چیزی تو ذهنت مونده باشه بزرگ تر از اون چیزی می شه که هست ولی من لذت بردم ! از تک تک صحنه ها !
چیزی که خیلی منو شیفته کرد , هماهنگی کار بود! ترکیب کار 2 narrator با موسیقی و حرکات بازیگر ها واقعا چیزی فراتر از هر کدوم از اونها ایجاد کرده بود ! حرکت سیالی از صدا و حرکت !
نورپردازی کار = چراغ قوه منو یاد یه اجرای دیگه (لامپ در سالن حافظ) انداخت و این تعریف بزرگی هستش ! چون اون اجرا ... دیدن ادامه ›› یکی از زنده ترین نور پردازی ها را داشت

فقط یه سوالی! که اگه یکی از دست اندر کاران اجرا یا همیاری جان لطف کنه و جواب بده ممنون می شم
در آخر اجرا امشب = دوشنبه 8 اردیبهشت آقای فرزین صابونی گفت که به علت یه مشکل در صدا ما نصف اجرا رو ندیدیم و ایشالا در شبی دیگر بیایین و در خدمت هستیم ....
الان این یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اصلا چرا این حرف رو آخر اجرا می زنید ؟ اگه اجرا مشکلی داشته باید cancel می شده !! این توضیح ناکافی چه فایده ای داره ؟؟
و اینکه دوست عزیز من با همین قیمت بلیط هم مشکل داشتم اونم با این سالن !!!! و امکاناتش ! و حالا باید یه بار دیگه این هزینه و وقت رو صرف کنم و بیام تا چیزی رو ببینم که دفعه اول براش بلیط گرفتم ؟
جواد دوزنده این را خواند
سپهر امیدوار، شقایق، سارا توسلی، بیتا نجاتی و محدثه9 این را دوست دارند
چیزی تو ذهنت مونده باشه معمولا بزرگ تر از اون چیزی می شه که هست...دقیقا
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
@خانم شقایق , من این کارو دفعه قبل که تو چهارسو اجرا شده بود نرسیده بودم ببینم و خوب از اون موقع ته ذهنم فقط تعریف دوستام مونده بود !
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
بله آقای ناصر من هم تجربه این دیس ایلوژن ها رو دارم :)
برای همین خیلی به تعریف و تمجیدها گوش نمیدم که توقعم زیاد نشه!!!!
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید