در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ناصر قنبری درباره نمایش نویسنده مرده است: شاید تو 10 و 15 دقیقه اول فکرم این بود که چه کار معمولی هستش ! و یک دف
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:51:07
شاید تو 10 و 15 دقیقه اول فکرم این بود که چه کار معمولی هستش ! و یک دفعه بوووووم !داستان عوض می شه و لبخند گوشه لبت رو می گیره ! ولی نکته اینکه از این نقطه به بعد کار دیگه خودشو لو داده , دیگه چیزی برای اضافه کردن نداره ! حتی می تونه تموم بشه ! دستش رو شده دیگه !
و خوب جز همین غافلگیری ها داستان نکته دیگه ای هم نداره ! بیشتر برای سرگرمی نوشته شده تا بیان یک مفهوم ! یه پبغام فرهگی نیست یه داستان هستش و همین ! ولی داستان قشنگی هست , می شه پاش نشست !ولی دیگه هیچی نداره ! نه موسیقی(البته جیر جیر صندلی ها رو اگه نادیده بگیریم) و نور پردازی و دکور و .... هیچی و هیچی !
نمی گم از کار لذت نبردم ! ولی چیزی نبود که اتنظار داشتم ! بازی خانم موستوفی جا نیافتاده بود و این خیلی منو اذیت می کرد ! و اینکه ستوووووووووون ! نصف اجرا وقتی آقای آقاخانی در حال خروج یا ورود از صحنه بود پشت ستون داشت بازی می کرددددد ! خوب دکور رو جلو ستون نصب می کردید ! همین که سالن تئاتر ستون داره به اندازه کافی مضحک هست لازم نیست شما هم بهش دامن بزنید !

من که کلا تو کف اون ستون بودم !!! یعنی طراح صحنه چی فکر کرده بود !!!
۰۶ تیر ۱۳۹۳
بنده هم همین رو عرض کردم....
عمارت منظورم تالار شمس هست....
به هر حال شرایط است ، چه میشود گفت.
۰۶ تیر ۱۳۹۳
راستش می شه ! می شه اصلا اونجا برگزار نکرد !قرار نیست هر انباری تو سطح تهران تبدیل به سالن تئاتر بشه ;)
۰۷ تیر ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید