در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهراد درباره نمایش سیستم گرون هلم: قبل اینکه راجع به نمایش بنویسم یه سوال: کی قراره یه رده بندی سنی در م
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:37:10
قبل اینکه راجع به نمایش بنویسم یه سوال:
کی قراره یه رده بندی سنی در مورد نمایش ها انجام بشه که هر کسی دست بچه شو نگیره بیاره تو هر نمایشی!؟!؟!؟!؟....واقعا حس بدی به آدم دست میده که تو طنز جنسی های نمایش ها با یه دختربچه 6 ساله کنارت که فکر می کنه اومده نمایش خاله شاهدونه قه قه بزنی!!!....بعد از خودت بپرسی یعنی منظور رو گرفته که اینطور قه قه زده؟!!؟!؟ البته از بچه های این دوره بعید نیست!!!
دقیقا من هم سر این نمایش این مشکل رو داشتم. پسر کوچولوی شیرینی کنار من نشسته بود و اینکه خسته شده بود و هی از این صندلی میرفت اون صندلی و جا عوض میکرد و حتی روی صندلی می ایستاد بماند تمام طول نمایش از مامانش میپرسید مامان این یعنی چی؟ مامان اون یعنی چی؟ مامان اون آقاهه چرا اینجوری کرد؟ مامان....
انگار گروه هیچ محدودیتی برای ورود اطفال به سالن نذاشته.
۰۱ مرداد ۱۳۹۳
آوا فیاض (avafayyaz)
http://www.tiwall.com/podcast/interview-avafayaz

اگر مایل بودید در زمینه مشکلات تئاتر مصاحبه منو گوش کنید.مشتاق شنیدن نظراتتون هستم
۰۲ مرداد ۱۳۹۳
همونطور که گفتم مشکل اولیه بر می گرده به پدرو مادری که دست بچه خودشو میگیره و بدون پرس و جو هر جایی می بره!...ولی به نظر من هم تیم اجرایی هم باید توی تبلیغات و پوسترهای این جور نمایش ها حتما با فونت بزرگ رده سنیرو یاد آور بشه!!...تا حداقل اون درصدی از پدر و مادرهایی که به این مساله توجه می کنن، در جریان باشن و شاید تنها تشریف بیارن برای دیدن نمایش!!!!...البته شاید!!
۰۴ مرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید