در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | رضا شریفی درباره نمایش الیور تویست: دیشب نمایش رو با دوستانم دیدیم. خیلی خوب بود. و تاکیدم روی قید "خ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:20:46
دیشب نمایش رو با دوستانم دیدیم. خیلی خوب بود. و تاکیدم روی قید "خیلی" به دلیل اجرای انرژیک و کم نقص یک گروه از بازیگران گمنام و کمتر شناخته شده بود. مشخص بود که ماه ها زحمت و تمرین پشت این اجرا بوده.
از محتوا و کیفیت نمایش که بگذریم، در شبی که تعداد بازیگران نمایش بیشتر از تماشاچیان اون بود به وضوح مظلومیت هنر بخصوص از نوع مستقل دیده میشد. متاسفانه تئاتر هم مثل سینما (که مدت هاست دچار این پدیده اس)، در گیر نام ها و چهره ها شده. در حالی که سالن واسه نمایش های متوسطی که همین الان روی صحنه ان پر میشه، نه لزوما به خاطر کیفیت کار بلکه به خاطر وجود فلان بازیگر سینما و تلویزیون و یا فلان فوتبالیست. بعضی ها صرفا به خاطر "نام ها" به تماشای نمایش میشینن و این وسط کار مستقل بخاطر نداشتن چهره و نام معروف و تبلیغات مناسب مورد توجه قرار نمیگیره.
همیاری عزیز

لطفااین مطلب و با دقت بخونید :

جناب آقای شریفی دقیقا درست می فرمایند

لطفا سایت تیوال کمکار این گروه باشند واقعا گروهه بی نظیری هستن فقط نیاز به تبلیغات خوب دارند که بخشیش از عهده ی تیوال بر میاد:)

سپاس
۲۱ مرداد ۱۳۹۳
درود بر شما هنر دوستان و علاقمندان به تاتر
من معمولا نمایشها را می بینم و از جمله کارهای اخیر را
آیا بهتر نیست هر کاری را در مفایسه با تکنیک و ساختار نمایشی خودش نقد کنیم. آیا مقایسه آثار به این شکل و با فاکتورهایی چون بازیگر سینما یا تاتر یا مشاغل دیگر احساسی نیست
تاتر مستقل یعنی چی؟ آیا سایر نمایش ها وابسته اند؟ حمایت ویژ ای دارند؟ یا متهم به استقبال ... دیدن ادامه ›› تماشاگرند؟
آیا ارزش هنری یک اثر با شغل هنر پیشه های آن ارزیابی می شود؟
آیاما بااین نوع نگاه و قضاوت به انتخاب تماشاگر توهین نمی کنیم؟؟؟
موفق باشین.
۲۳ مرداد ۱۳۹۳
نقد و مقایسه خاصی صورت نگرفته! فقط نظر بوده در قسمت گفتگو من اگر منتقد بودم و قادر به نوشتن نقد اون رو با برچسب "نقد کاربران" اینجا میذاشتم.
مستقل یه اصطلاحه یعنی جریانی که کمتر حمایت و تبلیغ پشت اون هست. کسی هم نگفت بقیه نمایش ها به جایی وصلند استقبال تماشاگر هم بد نیس ولی لزوما نشانهِ کیفیت و ارزش کار هم نیس.
اتفاقا ارزش هنری یک کار با شغل بازیگرا سنجیده نخواهد شد و به همین دلیل استفاده از چهره ها و نام ها برای جذب مخاطب و بالا بردن بهای بلیط اصلا کار جالبی نیست.
۲۳ مرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید