در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | فاطیما درباره نمایش نردبان: آقای خامنه ای، ممنونم از توضیحی که برایم گذاشته بودید و شرمنده از ای
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:16:28
آقای خامنه ای،
ممنونم از توضیحی که برایم گذاشته بودید و شرمنده از اینکه نا آگاهانه و عجولانه قضاوت کردم...
من کار زیبای شما را به اتفاق خانواده عصر پنجشنبه دیدم...
...این کار آنقدر زیبا بود که ما در خانه ، آن شب و روز بعد مدام از آن یاد می کردیم و در مورد آنچه دیده بودیم حرف می زدیم....امیدوارم نمایش شازده کوچولو، ماهی سیاه کوچولو و دیگر آثارتان که در نروژ و آلمان و...اجرا نموده اید؛ اینجا هم به روی صحنه بروند .... البته همسرم معتقد بود که وجود یک کشیش یا شخصیت مذهبی ! تکمیل کننده این کار می توانست باشد....
پسر نه ساله ام هم در حد درک خودش از این کار خوشش آمده بود ... کار شما از آن نوع بود که ذائقه هنری تماشاگر را ارتقا می بخشد ....امیدوارم در این صحنه (با همه سختی ها و بی عدالتی ها و...) باشید .... داشتن نگاهی زیباتر در دنیای هنر، _برای نسل پسرم _ به حضور افرادی چون شما بستگی دارد.... پایدار باشید.

خانم فاطیمای عزیز، سلام من و گروه به شما و خانواده محترمتان. ممنون از نظرتان و صحبت های دلگرم کننده تان.

من به شما قول می دهم که از اشتباه نخواهم هراسید و از آموختن و انتقاد از خود لحظه ای کوتاهی نخواهم کرد، دست کم برای نسل پسر شماو "رویای ماهی های قرمز کوچک!"

... دیدن ادامه ›› همسر محترم شما حق دارند. با توجه به شکل گیری این نمایش برای مخاطبان اروپایی و جدایی دین از سیاست در آنجا، حضور خادمین کلیسا پس از قتل عام مخالفان سیاسی و زانو زدن قاتل (طلب عفو کردن) بیانگر دورویی عامل مذهب در این کشورهاست. در دوران جنگ جهانی دوم، و اشغال کشورها توسط قوای نازی، کلیسا و بخصوص کلیسای کاتولیک و پروتستان، در بسیاری از نقاط، نه تنها واکنشی نشان ندادند، بلکه مهر تایید نیز بر جنایات نازی ها و فاشیست ها زدند و به اقتضای منافع خود، چشمانشان را بسته بودند. در حالیکه به ظاهر نقش پررنگی در این جریانات از آنها دیده نمی شد. در نردبان نیز هنگامیکه موسیقی کلیسایی "بره های خداوند" Agnus Dei ، همزمان با کشتار جمعی مخالفین در رویای مرد سیاستمدار، توسط یکی از خادمین خوانده می شود، در انتها خادم کلیسااز تماشاچیان دعوت می کند که به "پیام های بازرگانی" توجه کنند!

باز هم ممنون از لطف نظر و توجه شما

به امید دیدار
۱۳ دی ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید