در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
پیرو اعلام عزای عمومی، اجرای نمایشها از یکشنبه ۸ تا پایان پنجشنبه ۱۲ مهر لغو شد. لطفا منتظر اطلاع‌رسانی از سوی پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشید.
تیوال | علی طبرستانی درباره نمایش قطع دست در اسپوکن: سلام میشه لطفا بفرمائید معیار اینکه یه تئاتر در سایت تیوال به عنوان پ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:00:53
سلام
میشه لطفا بفرمائید معیار اینکه یه تئاتر در سایت تیوال به عنوان پیشنهاد تیوال مطرح میشه چیه ؟
ممنون
باسلام
به طور خلاصه میشه گفت نظر کارشناسانی که از تیوال برای دیدن اجرا می آیند و استقبال مخاطبان و نظراتشون ...
۱۸ دی ۱۳۹۳
خانم شریعتی گرامی...

بنده به عنوان یکی از قدیمی ترین افراد تیوال کاملا میدانم که برچسب پیشنهاد تیوال صرفا تبلیغاتی است. بنده 4 سال است در این مجموعه حضور دارم و به چشم خودم بیشتر از نوشته های کمرنگ اعتماد ... دیدن ادامه ›› دارم.

این کارشناسان هم که اثر را قبل از شروع اجرا دیده اند بفرمایید بیایند از نظر فنی این اثر را برای ما بررسی کنند که ما هم چیزی یاد بگیریم. لازم به ذکر است بنده برای این اثر 15 نفر از مخاطبین خاص و حرفه ای تئاتر را همراه داشتم که حتی یک نفر هم از اجرای این کار راضی نبود.

اینکه فروش دارید هم خیلی خوب است و خدا رو شکر. ما هم برای اینکه شما خدشه ای به فروشتان وارد نشود چیزی از آن همه ایراد کار ننوشتیم.

موفق باشید
۱۸ دی ۱۳۹۳
سایت تیوال یکی, که چه عرض کنم بهترین سایت فروش بلیت محصولات فرهنگی در کشور ماست. ولی دو تا ایراد خیلی بزرگ داره و هر چند که یه زمانی وعده می داد که درستش می کنیم و روش داریم کار می کنیم و اینها... متأسفانه هیچ وقت محقق نشد. یکی بحث "برجسته" و "همه" است که واقعا بی معناست... آخه واقعا معیار چیه؟ همین الان تو همین صفحه ببینید.... آخه چرا چون یه نقد منفی برجسته نیست یا دیالوگ متن برجسته است؟
و اما دیگری که دیگه من حتی فکر میکنم اصلا یه مقدار بحث اخلاقی هم باشه... تیوال همیشه گفته که این برچسب تجاری نیست و واقعا هم نیست...یعنی واقعا پولی به کسی نمیدنش (میدونم که میگما!) و در عین حال گفتن بر اساس معیار های خاص می باشد!!! که تا حالا ما نفهمیدیم چیه اون معیارها؟ معیار سنج کیه ومعیار سنج آیا شایستگی داره یا نه؟ چه کارهای بسیار خوبی که اتفاقا مورد استقبال هم قرار گرفته بودند این نشان را نگرفته اند و هم زمان کارهایی این نشان را گرفته بودند که واقعا با نقد تند از منتقدین و تماشیچیان اندک خودشون مواجه ... دیدن ادامه ›› شدند.
همیار عزیز با موفقیت و بزرگ شدن مسئولیتها هم بشدت بزرگتر میشه... واقعا این پیشنهاد تیوال فکر میکنم باید تا جایی که میشه عادلانه باشه. خیلی جاها خودتون گفتید ما ادعایی روش نداریم ولی این بحث الان برای چنین سایت و بنگاه اقتصادی دیگه صغیره. شما سعی بکن, مثلا عوض اینکه یکی از کارمنداتو همینجوری بفرستی یه کم از منتقدین یا صاحبنظرها کمک بگیر و معیارها واقعا برای همه روشن و واضح باشه.
در هر صورت ممنونم اگه وقت بگذارید رو این قضیه هم باز فکر کنید
۲۱ دی ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید