در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | حسین اوجانی درباره نمایش فهرست: بی شک لقب یکی از ضعیفترین کارهای پر سر و صدای سالهای اخیر رو میشه به ا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:45:16
بی شک لقب یکی از ضعیفترین کارهای پر سر و صدای سالهای اخیر رو میشه به این کار داد.
اما هیاهوی رسانه ای و پوششهای خبری چه در مراحل ساخت و چه در زمان اجرای کار بخوبی تونست جمعیت زیادی رو به یک سالن بی کیفیت بکشونه.دو ساعتو نیم نشستن روی صندلی های بد و حتی زمین نه تنها مانع از تبلیغ منفی برای این کار نشد بلکه در ذهن خیل طرفداران تیاتر این فکر رو انداخت که حتما با چنین حجم استقبالی کاری بسیار در خور رو خواهند دید.
با برخوردی منصفانه ایده ی کار رو میشه ایده ای خوب دونست.ولی در مرحله پرداخت بشدت از هم گسیخته و ناپخته از آب در اومد.
عباراتی مثل انسان حال-دنیای درون-زندگی مدرن و امثال اینها تا بحال خمیرمایه ی بسیاری از رویدادهای فرهنگی و هنری شدند.اما بطور مثال آیا همگی تونستن موضوعی به اهمیت سردرگمی انسان حال رو انعکاس بدن؟
صرف ارایه ایده ی خوب و نوآورانه نمیشه یک کار رو با ارزش دونست.باید دید که این ایده خلاقانه تا چه حد موفق و نیز قابل لمس بوده است.
نکاتی مثل تکرار مکرر کردار بد رهبر ارکستر و تاثیراتش در زندگی آشنایانش-مرورچندباره ی خاطراتش همگی در مدت زمان اجرا تاثیر مستقیم داشتن.همچنین طنز بی دلیل در برخی صحنه ها کاملا روی کیفیت کار تاثیرگذار بودن.
در آخر هم گفتگوی هر شبه ی کارگردان کار و وارد کردن ایرادات مختلف به جامعه ی هنر ... دیدن ادامه ›› اصلا و ابدا محلی از اعراب نداشت.دلیلی برای بیان این مسایل برای مخاطبان نمایش وجود نداره در حالیکه این مخاطبان هرگز تاثیری مستقیم در روابط بین هنرمندان و خانواده ی سینما و تیاتر ندارن.
استاد شما همانی نبودید که فرموده بودید، نمایش شکلک از روی فیلم پستچی سه بار در نمیزند، کپی برداری شده؟
بعدتر البته مشخص شد نمایشنامه شکلک از فیلم فوق قدیمی تر است.
شمام که همش اشتباه تحلیل میکنی..
۱۸ تیر ۱۳۹۴
با سلام

بنده شخصا هیچ داعیه ای بر تحلیل کارشناسانه ندارم.
درمورد اشتباهی که شما فرمودید بله بنده در مورد تاریخ و برداشت نمایش شکلک اشتباه کرده بودم ولی در مورد باقی مواردی که در مورد کار مذکور عرض مرده بودم همچنان همان عقیده ... دیدن ادامه ›› را دارم.
در مورد کار اخیر هم این یک نظر شخصی ست.من از دیدن این کار اصلا لذت نبردم و دلایلم رو هم تبیین کردم. کما اینکه دهها نفر کار را دیده و لذت بردند.ولی از دید من به کار ایراداتی وارد بود و اونها رو مکتوب کردم.
۱۸ تیر ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید