در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | لیلا درباره فیلم چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت: با سلام خدمت گروه اجرایی ما دیشب موفق شدیم از تماشای فیلم آقای جلیلو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:30:16
با سلام خدمت گروه اجرایی
ما دیشب موفق شدیم از تماشای فیلم آقای جلیلوند لذت ببریم. البته رفتارهای نامناسبی که چند آقا در ردیف جلویی ما ایجاد کرده بودند. بلند بلند خندیدن(آیا جایی برای خندیدن در این فیلم بود یا ما متوجه آن نشدیم؟)، متلک پرانی با خانمهای ردیفهای جلویی، انداختن عکس سلفی و لود کردن عکس در اینستاگرام در همان لحظه، ارائه نظرات کارشناسی و برقراری دیالوگ با بازیگران رو پرده، متاسفانه فضای سالن سینما را که فکر می کنم قرار است آرام باشد، مخدوش کرده بود.
تلخی داستان من را بیشتر از رفتارهای آن دو مرد جوان عصبانی کرد. قصه "چهارشنبه 19 اردیبهشت" جایی برای لودگی تماشگران نداشت. خنده ها و قهقهه های آن دو جوان دردهای جامعه، به خصوص زنان جوان فیلم را دو چندان می کرد. نقطه مشترک هر سه زن داستان، قهر و کج خلقی ای بود که در نهایت باید از همسران شکست خورده شان می دیدند. بیماری علی، مردن پسر آشتیانی و زندانی شدن مرتضی گناه همسرانشان که چنین پایبندانه در کنارشان ایستاده بودند، نبود.
باز هم ممنونم.
سپاس از توجه شما. امید که روزی فرهنگ در همه چیز سرلوحه باشد
۱۸ آبان ۱۳۹۴
یکی خندین بلند روی اعصاب هست یکی غذا خوردن در کنارت ... :/
من که اگه اینجوری باشه و صندلی خالی موجود باشه جام عوض میکنم
۲۶ آبان ۱۳۹۴
واقعا در اینجور مواقع چیکار باید کرد... اگر جای خالی نباشه چی؟! یکبار یه آقایی با ظاهرا کاملا متشخص که در نگاه اول به نظر می آمد، به همراه دپوستانش در کنار من نشسته بودند، در کل زمان پخش فیلم آنچنان حرکاتیاز ایشان سر زد که... آیا واقعا کت و شلوار به آدم شخصیت میدهد؟!؟!؟! کی میخوایم انسانیت دلشته باشیم؟!؟! از ماست که بر ماست...
۲۱ آبان ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید