در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | رضا قسمتی درباره نمایش جان گز: لحظه لحظه با نمایش که همراه می‌شوی، این سؤال در ذهنت تکرار می‌شود که:
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:11:43
لحظه لحظه با نمایش که همراه می‌شوی، این سؤال در ذهنت تکرار می‌شود که:
ما با شهدا چه کرده‌ایم؟
ما با شهدا چه کرده‌ایم؟
ما با شهدا چه کرده‌ایم؟
...

نمایش بسیار زیبا و با نگاهی نو به انتقاد رفتار و قضاوت آدم‌های مختلف در جامعه نسبت به موضوع جنگ و به طور خاص شهدا و جانبازان پرداخته است. باید اذعان داشت که نمایش‌نامه و کارگردانی اثر به زیبایی توانسته است، این مهم را ... دیدن ادامه ›› به تصویر بکشد.
طراحی صحنه از ویژگی‌های مثبت اثر است. دیوار شفاف و مشبکی که انتهای صحنه قرار گرفته است و بازیگران از آن وارد صحنه شده و از آن خارج می‌شوند را از خلاقیت‌های طراحی صحنه باید دانست. این دیوار مشبک قاب‌هایی از آدم‌های مختلف جامعه و نوع نگاه آن‌ها را به ذهن متصور می‌سازد، به ویژه در انتهای نمایش که تمام بازیگران پشت این دیوار قرار گرفته و قاب‌ها را کامل می‌کنند؛ جاری شدن آب از دیوار و قاب‌های آن در این صحنه نیز بسیار جذاب از آب درآمده است و لزوم شستن (یا به عبارت بهتر تغییر) نوع نگاه این آدم‌ها را به موضوع متبادر می‌سازد.
در این نمایش شاهد بازی‌های یکدست، عالی و روان خواهیم بود که از این جهت سپاس‌گزار زحمات تمام بازیگران و کارگردان اثر هستم. به طور خاص اجرای فرزین صابونی عزیز و خانم‌ها رویا میرعلمی و ناهید مسلمی دوست‌داشتنی بسیار قابل ستایش است.

در انتها توصیه می‌کنم که دوستان لذت تماشای این اثر را از دست ندهند و حال «به طور خوشایند بد» بعد از نمایش را تجربه کنند!
آوا فیاض (avafayyaz)
آقای رضا قسمتی عزیز
سپاس از حضور و بیان نظراتتون.

موفق و پیروز باشید.
۱۰ آذر ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید