در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | عاصفه درباره نمایش اندر حکایت ناکامی ببری خان در ولایت عهدی شاهی که سرخپوش بود اما کسی نمی دانست !: این نمایش علاوه بر عروسک از ماسک و سایه بازی هم بهره برده بود که برای
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:55:47
این نمایش علاوه بر عروسک از ماسک و سایه بازی هم بهره برده بود که برای من جذابیت داشت و خصوصا نسبت جالبی با ایده نمایش برقرار می کرد؛ تاریخ ساختگی که اتفاقا بی طرف نیست اما دیدگاه متفاوتی نسبت به واقعیت تاریخی پیشنهاد می کند. این نمایش از فرم های سنتی بهره زیادی برده ست فقط کاش مثل تقلید و رو حوضی از بداهه پردازی و اشاره به شرایط روز هم بهره می برد. چون این سوال برای من تماشاگر مطرح می شود که دلیل ارجاع به دوره ی تاریخی ناصری و صحبت از نوع روابط قدرت خصوصا روابط با دولت های خارجی چیست اگر که نسبتی با شرایط امروز برقرار نمی کند، حتا در حد یک جمله کنایی، آن هم در زمانه یی که روابط خارجی با روسیه و اتحادیه اروپا مسئله ی روز ست. با این حال من از دیدن این نمایش لذت بردم که با پارودی و ماسک و عروسک و سایه بازی مشروعیت آنچه واقعیت تاریخی می خوانند را به چالش می کشید و دیدن آن را به همه توصیه می کنم. مشتاقانه منتظر دیدن کارهای تازه ی گروه هستم.