در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | کیان درباره نمایش می سی سی پی نشسته می میرد: توصیفش در کلام نمی گنجد. بعضی آثار با تو چنان می کنند که گویی تولدی د
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:31:12
توصیفش در کلام نمی گنجد.
بعضی آثار با تو چنان می کنند که گویی تولدی دوباره است. پوست می اندازی و از نو زاده می شوی. تکثیر می شوی و تکه ای از وجودت را جا می گذاری. مغز استخوان را می شکافد و بخشی از هستی ات می شود. این معجزهٔ هنر و جادوی تئاتر برای هر علاقمندی حالتی عالی و مقصودی غایی ست. بهترین آرزویی که دو تماشاپیشه می توانند بدرقهٔ راه یکدیگر کنند. لحظاتی که مطلوب گمشده ات را در آغوش داری. به سان پستان مادر که طفلی به کام گرفته. نفسی عمیق در نیروانا که اگر جناب مرگ پیش رویت ظاهر شد به او لبخند خواهی زد و تمامش را با تمامت پذیرایی. همان ید بیضایی که برای هرکدام مان از آستینی در می آید.
برای من اما از آستین غنی زاده حلول کرد. دو بار به تماشای میسیسیپی اش نشستم که نشسته می مرد و هر دو بار اوبلوهه را در خود زیستم، خود را در او گریستم. باران اشکم نه بوی غم می داد نه صدای شوق، از فصل پنجمی به جز پاییز و بهار.

همایون مجنون غنی زاده، محمد قدس عزیز و همه هنرمندانی که در برپایی آن ضیافت کوشیدند، خبر صدرنشینی شما و کسب رتبهٔ نخست از نگاه منتقدان تئاتر ایران بهترین رخداد هفته ای بود که بر من گذشت.
گرامی تان می دارم.
سپاس ها شادباش.
کیان بزرگوار رقص کلمات و توانایی ذهن درخشان ات را در انتقال اندیشه و حس والایت می ستایم رفیق
۳۰ شهریور ۱۳۹۶
من در این دوره اجرا هم یکبار دیگر به اتفاقی دوستانی که همراه ِ خود ساختم، به تماشای فریبایش نشستم و باز همان حال و همان عیش و نوش فلذا این مرتبه بسیار مشتاق شدم تا اگر فرصت و حوصله ای گرد هم آیند، به استناد ِ فرم، تحلیلی محتوایی حول این جاودانهٔ جانسوز درج و با رفقای تیوال شریک و سهیم گردم. که تاکنون البته چنین اجماعی حاصل نشده و حفظ خصوصی این حظ ِ وافر را ترجیح داده ام. چراکه معتقدم برخی دُر و لؤلؤ ها جایشان در همان دل ِ صدف، و بعضی گوهران در همان دل ِ کوه منزلگاه محض و مزین‌ و مناسبشان است و استخراجشان نه ننها سودی ندارد بلکه نهایتاً ارزش زُدایی و زیان‌آفرین و ندامت‌بار است و اگر که به ده ها دلیل در قدر و منزلتش ره نیابد پس همان بِه که در سینه محفوظ و محظوظ بداشتش.
علی ایحال ، باشد که انگیزه و توانش به مدد آید تا اندکی از آن همه ای که در این اثر دریافتم را به میهمانی ِ نگاه ِ زیبای دوستانم در تیوال گسیل دارم.
تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.
درودها.
۱۷ آبان ۱۳۹۷
خواهش می کنم
درود برشما وقلم زیبایتان جناب کیان
۱۸ آبان ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید