در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | حنیف خداوردی درباره نمایش این یک پیپ نیست: پیام این نمایش این بود که چیزها ممکنه اونجوری که ما تصور میکنیم نباشن.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:44:17
پیام این نمایش این بود که چیزها ممکنه اونجوری که ما تصور میکنیم نباشن... خب باشه، قبول. ولی با این روش که میشه روزی چن تا نمایش تولید کرد آخه!
مایی که هنوز در فهم صادقانه‌ی ساده‌ترین و بنیادی‌ترین انگاره‌ها و بدیهیات واقعیت و رئال وامونده‌ایم، چطور دم از سورئال میزنیم!؟
بشخصه بنا به اعتقادم به آزادی بیان، هیچ اعتراضی به تولیدکنندگان این اثر ندارم. تعجب من از اینهمه تعریف و تمجید در بخش بلانسبت "برجسته" تیواله!
در مقابل دو سه ساعت زمان ارزشمند سرشب که از دست دادم، تنها عایدی ام همین بود که تا چه حد این "برجسته‌"ها غیرقابل اعتمادند!
آماری نگاه کنیم باید بگیم لابد نمایش یه چیزی داشته که طرفدارانش ده برابر منتقدانش هستند دیگه!!
۰۸ آذر ۱۳۹۶
درست به همین دلیل بود که به دیدنش رفتم آقای فدایی!
۱۰ آذر ۱۳۹۶
اول خیلی ممنونم بابت وقتی که گذاشتی آقا شاهین... گرچه بات موافق نیستم. اگر زبان قاصره و دید محدود، معنیش این نیست که هر آنچه میشنویم و میبینیم مخدوش است! آیا واقعن اشکال و ایرادی که به دریافت‌های انسان اعم از دیدن و شنیدن میشه وارد کرد درین سطحه که یه آدمو بالکل میبینه یا نمیبینه یا فلان صدا رو میشنوه یا نمیشنوه!؟ آیا حرکت درین سطح تنزل نیست؟ کار هنر فراتررفتنه یا پس رفتن؟
۱۰ آذر ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید