در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | صبا ملک صادقی درباره نمایش رومولیت: درود به نظر من «رومولیت» تنها چند صحنه جذاب و خلاقانه داره و در کل
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:03:37
درود

به نظر من «رومولیت» تنها چند صحنه جذاب و خلاقانه داره و در کل کمی برای من خسته کننده بود.
از شانس من یا مایی که امشب به دیدن نمایش نشستیم، میکسر نور‌ (به گفته مهدی پاکدل) دچار مشکل شده بود و خب خیلی جاها باعث می‌شد تمرکز تماشاگران و البته بازیگرها بهم بخوره. البته این بهم خوردن تمرکز برای منِ تماشاگر کنجکاو (فضول) که حواسم به همه چیز و همه جا هست بیشتر بود، چون اتاق فرمان رو هم خوب نظاره میکردم :)
یه برداشتی برای من ایجاد شد که انگار جناب کوشکی عزیز و دوست‌داشتنی، پر است از ایده‌های جذاب و بکر که «فک انداز» میتونن باشن، اما برای اون نمایش‌نامه‌های به خصوص نیستن و برعکس، ایده به تنهایی وجود داره و دنبال نمایشی برای اون ایده هستند.
در نظر شخص من و با سلیقه من، تلفیق کانسپت کلاسیک (مثل دیالوگ‌های وفادارانه و بازی‌های غیرمدرن و پلات اصلی) و کانسپت مدرن (اکت‌های خارج از چهارچوب درام و یا ایده‌های نو و جدیدی غیر از درام) خسته‌کننده است.
در کل نمایشی بود که مثل خیلی از کارهای امروزی ارزش دیدن قطعا داره (با توجه به سیل ... دیدن ادامه ›› هجویات اخیر) و باید به کسانی که دغدغه‌مند کاری میسازن ارزش داد و حمایتشون کرد (به اضافه این‌که بازی‌ها، نویسندگی و نحوه اجرای موسیقی واقعا شایسته تقدیره) ولی برای سلیقه و نگاه من جالب نبود. امیدوارم به زودی زود یه کار خیلیییی متفاوت از جناب کوشکی عزیز ببینم. خدا قوت برای این همه انرژی. دمتون گرم :)