در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | حسین طائب درباره نمایش آهواره: برای دیدن نمایش آهواره صبر کردم و ابتدا نقد ها و نظرات کاربران را خوا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:18:54
حسین طائب (htaeb)
درباره نمایش آهواره i
برای دیدن نمایش آهواره صبر کردم و ابتدا نقد ها و نظرات کاربران را خواندم ( دلیل آن تجربه بسیار تلخ از دیدن کار قبلی خانم جواهریان .. نمی خواهیم راجع بهش صحبت کنیم بود که برای آن یادداشت جداگانه ای نوشتم ) بیشتر نظرات مثبت و غافلگیر کننده بود شاید توقع ام بعد از خواندن مطالب بالا رفت ... راستش خیلی از دیدن نمایش لذت نبردم .....البته صدای خانم برومند و روایت گری ایشان و خصوصا آن جا که از تماشاگران درخواست می کنه موبایل هاتون را بیرون بیاورید و تصویر بگیرید بهترین قسمتی بود که باهاش ارتباط برقرار کردم .... نقد های مثبت را خوانده ام و باهاشون همراه هستم اما به نظرم یک نوع سهل انگاری در روح نمایش بود ، به این فکر می کردم که در طراحی لباس و بیان و حتی نور که تنها چیز این نمایش بود هم خیلی سر سری و گذری عبور شده بود حتی در روایت 4 گانه هم توانست در همان برداشت اول هر 4 قصه را بازگو کند ( چون به نوعی در همان برداشت اول خلاصه ای از وضعیت افراد را می دانیم ) شخصا دوست داشتم که لباس چوگل و ماکسیم و حتی اترک و مرجان تفاوت هائی داشت و حتی لحن اشان اگر قرار بود همه چیز را تصور کنیم پس نیازی به تئاتر نبود بهتر بود قصه را می خواندیم ....