در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | رامین غفرانی درباره نمایش اضطراری: طراحی نور، لباس، صحنه و... همه چی خوب بود. یک نمایش ابزود تلخ که از د
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:38:00
طراحی نور، لباس، صحنه و... همه چی خوب بود.
یک نمایش ابزود تلخ که از دیدنش بسیار لذت بردم.
نمایشی که غرورمون، خودخواهی مون، توجیه کارهای منفی مون، استفاده از دانش و علم مون در راستای کارهای خلاف اخلاق و انسانیت و... رو به یادمون میاره.
به تمام عوامل اجرایی خسته نباشید و خدا قوت میگم.
مشکل عکاس مزاحم نداشتید؟
۱۸ مهر ۱۳۹۷
دوست عزیز که عکاس را "مزاحم" می نامید! فکر کنم با این تفکر بهتر است شما به سایت تیوال یا هنرآنلاین و بقیه سایتهای مرتبط که گزارشی از عکاسی منتشر می کنند سر نزنید چون نتیجه کار همین عکاسان "مزاحم" را می بینید. همچنین بد نیست به مدیریت سایت تیوال و بقیه سایتهای هنری شکایت نامه بفرستید تا تمام عکاسان "مزاحم" را اخراج کنند تا تماشاگران "فهیم" بهتر اجرا را ببینند. یادآوری این نکته ضروری است که عکاسی بخشی از تمامی هنرهای نمایشی در تمامی کشورها از همان ابتدا بوده و عکاس وظیفه ثبت لحظات تکرار نشدنی یک نمایش را دارد. بگذریم از این نابسامانی دو سه سال گذشته که تعدادی صبح با "جیب پر پول" به بازار رفته و عصر همان روز "با کوله پر از دوربین" روی صندلی سالن نمایش مایه دردسر می شوند. کسانی که عکاسی بخشی از "مد" شده برایشان و هیچ از ذات هنر عکاسی نفهمیده و نخواهند فهمید.

در پایان عرض کنم که قدما فرموده اند: ادب مرد به ز دولت اوست ...

کامران چیذری
عکاس انجمن عکاسان خانه تئاتر و سایت تیوال
۲۳ مهر ۱۳۹۷
جناب چیذری
کاش همه کامنت ها را مطالعه می نمودید.
مزاحم صفتی نیست که به همه عکاسان نسبت داده شده باشد بلکه مختص گروهی است که بی مراعات حدود این کار و حقوق تماشاگران هر چی می خواهند انجام می دهند.
نمی دانم عکاسی که در طول یک اجرای یک ساعته هزار عکس می گیرد و نیمی از انها را بازبینی می کند؛ در طول اجرا جابجا می شود؛ صدای شاتر دوربینش را نمی بندد؛ حین کار با همکارش مشورت وتبادل نظر می کند را با چه صفتی باید خواند.
۲۳ مهر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید