در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهدی (آرش) رزمجو: تیوال عزیز سلام ضمن تشکر از سایت تیوال که همواره حامی گروه های تئاتری
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:43:23
تیوال عزیز سلام
ضمن تشکر از سایت تیوال که همواره حامی گروه های تئاتری میباشد پیشنهادی داشتم که امیدوارم که مورد بررسی و اقدام قرار گیرد.البته تیوال جان ما همچنان چشم امید به ایجاد صفحه هنرمندان که قولش را داده بودید هم داریم :)))
و اما پیشنهادی در خصوص حل معضل کاربران جدید الورود که برای برخی نمایش های خاص ساخته میشوند که در بسیاری موارد منجر به درگیری و بحث بین کاربران قدیمی و کاربران ثانیه ای ایجاد شده در تیوال میگردد و این موضوع در نهایت منجر به عدم بی اعتباری نظرات کاربران و حتی خود سایت تیوال میشود چرا که بارها دیده ایم که کاربری آمده نظر داده که به دلیل کامنت های مثبت فلان نمایش رفتم کار رو دیدم و دوست نداشتم و این اصلا اتفاق خوبی نیست نه برای ما و نه برای تیوال.
در خصوص حل این معضل چند پیشنهاد داشتم ، اینکه کاربران قدیمی و فعال تیوال کاملا مشخص هستند کسانی که واقعا نقد مینویسند ( نه کسانی که برای اینکه تعداد کامنت هایشان را بالا ببرند به صورت تک جمله ای مانند ممنونم ! عالی بود ! فاجعه بود ! و امثالهم کامنت میذارن ) این کاربران یا با رنگ دیگری نمایش داده شوند و یا مانند بسیاری از سایت ها همانند ویکیپدیا و ... با یکی از عناوینی مانند " کاربر فعال " " کاربر مرجع " " کاربر منتقد " " کاربر با سابقه " همراه با رتبه بندی یک تا پنج ( مثلا کاربر با سابقه رتبه 3 ) درج شوند و کاربران جدیدالورود با عنوان کاربر تازه وارد ، این باعث میشود که تشخیص نظرات کاربران با سابقه تیوال از دیگر کاربران جدید الورود برای کسانی که خیلی آشنایی با تیوال ندارن هم راحت تر شود و اینکه امتیاز دادن به کارها اینقدر راحت و با ایجاد یک پروفایل مقدور نباشد یعنی تنها کاربران با سابقه امکان دادن امتیاز را داشته باشند اینجوری خیلی واقعی ... دیدن ادامه ›› تر همه چیز مشخص میشود اینکه من صدتا آیدی بسازم و خودم به خودم نمره بدهم تنها عوامفریبی است و در نهایت باعث لطمه خوردن به کاربران با سابقه و سایت تیوال میشود ، امیدوارم که هرچه سریعتر در صورت امکان و صلاحدید در این خصوص چاره ای بیندیشید :) سپاس از شما و قدردان زحماتتان هستیم :)
گروه همیاری (support)
درود بر شما
سپاس از پیشنهادات خوب شما. موضوع در دستور بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد.

امکانات صفحه هنرمندان به گونه‌ای پیشرفته در مراحل پایانی است و رونمایی خواهد شد.
۰۶ آذر ۱۳۹۷
گروه همیاری (support)
درود بر شما
یکی از امکاناتی که تا حدی همسو با این مشکل هست درج تاریخ ثبت نام افراد است که انجام شده‌است، اما قطعا ایده‌هایی همچون نمایش سطح و امتیاز کاربران خیلی موثرتر هستند که نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت نیستیم.

کارهای وسیعی در تیم فنی تیوال در حال انجام است که باعث شده کمی امور نیاز به اولویت‌بندی و زمان‌بندی داشته باشد و از بابت اینکه برخی امور به زمان بیشتری نیاز دارد از شما کاربران عزیزمان پوزش می‌خواهیم.
۲۶ دی ۱۳۹۷
همیاری جان سپاس از حسن توجه شما :)
امیدواریم که هرچه زودتر محقق شود :)
۲۶ دی ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید