در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | زهرا بهرامی درباره نمایش هتل کوهستانی: من و دوستام پنج شنبه شب به تماشای این کار نشستیم و واقعا لذت بردیم. اج
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:04:25
من و دوستام پنج شنبه شب به تماشای این کار نشستیم و واقعا لذت بردیم. اجرای گروه بسیار حرفه ای و شگفت انگیز بود. من شخصا با نویسنده آشنایی چندانی نداشتم ولی از متن نمایش هم خیلی خوشم آمد. دیالوگ هایی فلسفی و عمیق درباره ی چیستی و چرایی معنای زندگی و شرایط بشر...! کمی من را به یاد "در انتظار گودو"ی ساموئل بکت انداخت وقتی که دیالوگ های کم کم تکراری می شد و رنگ می باخت. و فکر می کنم این که دقیقا همان دیالوگ ها در صحنه های بعد بین کاراکترهای متفاوت رد و بدل می شد نمایانگر شرایط مشابه آدم ها در برهه های مختلف زندگی شان بود. انگار که همه ی آدم های نمایش (و شاید همه ی ما آدم ها بر روی این سیاره در ابعاد وسیع تر!) در این هتل کوهستانی به نوعی گیر افتاده بودند و راه فراری هم برای آن ها وجود ندارد از سرنوشتی که به آن محکوم شده اند. شخصیت های داستان به خوبی گذر زمان و روزمرگی خود را در آن روی صحنه به تصویر کشیده بودند.
همچنین بازی و دیالوگ ها من را به یاد اساطیر یونان و محکوم/نفرین شدن قهرمانان اسطوره به دست خدایان می انداخت. تم داستانی که پی رنگ بیشتر اسطوره های مشهور یونان را می سازد.
در پایان به کارگردان و همه ی بازیگران برای اجرای خوبشان خسته نباشید می گویم و امیدوارم در آینده باز هم شاهد چنین کارهای قوی و پرمایه ای از آن ها ... دیدن ادامه ›› باشیم.

پ.ن. تنها مورد آزاردهنده ای که در طول اجرا وجود داشت و باید به آن اشاره کنم این است که شرایط سالن تیاتر باران واقعا نامناسب اجرا است و امیدوارم برای رفع مشکل تهویه و نوسازی آن در آینده نزدیک اقدامی صورت بگیرد.
ممنونم سرکار خانم که وقت گذاشتید و تحلیلی اینچنین بر اثر داشتید ...
جالب هست که نمایش برای شما تداعی کننده در انتظار گودو بوده است.

مانا باشید
۱۰ دی ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید