در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سعید درباره نمایش زهرماری: من 5شنبه هفته گذشته این نمایش رو در سانس اول دیدم، از متن نمایش نامه و
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:52:35
سعید (saeid_h)
درباره نمایش زهرماری i
من 5شنبه هفته گذشته این نمایش رو در سانس اول دیدم، از متن نمایش نامه و بازی ها لذت بردم اما متاسفانه روی صحبتم، اول با دست اندرکاران‌ این مجموعه دوست‌داشتنی و بعد مسئول سالن است. ورود کودکان و نوجوانان (رنج سنی 5 تا 13 سال) به شدت زیاد بود که البته حق طبیعی هر خانواده‌ای هست که هر نمایشی رو برای کودکان خود انتخاب کنند. اما در درجه اول این نمایش، تئاتر کودکان و یا نوجوانا و یا موزیکال نبود که این حجم از بچه‌های کم سن و سال توی سالن باشند (که با هر کلامی دقت بفرمایید که هر کلامی حتی گفتن سلام، خنده‌های عصبی، الکی و بلند سر بدند) و به نظرم خیلی بهتر بود که رده سنی مشخصی برای نمایش تعیین میشد.
مورد دوم که روی صحبتم با مسئول سالن و یا مسئول گروه نمایشی هست، وقتی این خنده‌های بی دلیل، صحبت‌های بلند و بیجا، جواب دادن به بازیگران در حین اجرا نه تنها باعث آزار تماشگران شده بود بلکه تمامی بازیگران چندین بار مجبور به شکوندن دیوار فرضی شدند و تذکر دادن(چه با اشاره چه نگاه و چه علنی) که در نوع خودش واقعا اعجاب‌آور بود که نه خانواده و نه مسئولین مربوطه کاری انجام نمی‌دادند (حتی دریغ از یک تذکر )...
در مجموع به بازیگران این کار دست مریزاد می‌گویم و نمره 18 از 20 بهشون میدم اما به تماشگران اون روز و سانس ذکر شده نمره 1 از 20 میدهم... واقعا نمایش به اون خوبی بسیار آزاردهنده شد برای من و همراهانم، امیدوارم که در روزهای پایانی این نمایش بقیه تماشاگران تجربه بهتری داشته باشند.
من چهارشنبه (8اسفند) نمایش رو دیدم؛ وضعیت به این خرابی که شما توصیف کردید نبود اما طبقِ گفته های شما، ((خنده‌های بی دلیل، صحبت‌های بلند و بیجا، جواب دادن به بازیگران در حین اجرا)) کاملن وجود داشت!
به نظر من، بسیاری از تماشاگرها حال و هوای ((سینما)) را در سر داشتند (فقط مانده بود که پاپ کورن در دست داشته باشند) و نمی توانستند فضای تئاتر را از آن، متمایز کنند (اگرچه سالنِ سینما هم آدابی ویژه ی خود دارد).
۱۰ اسفند ۱۳۹۷
جواب دادن به بازیگر آخه ؟؟؟؟؟؟؟!!!!! چرا واقعا :((((((((((((((
۱۱ اسفند ۱۳۹۷
فکر کنم از دبه های زهر ماری، گازهایی در فضا پراکنده شده بود که موجبِ نخورده مست شدن و [به دنبالِ آن] احساسِ صمیمیت کردنِ غیرعادی شماری از تماشاگرها با بازیگرانِ نمایش شده بود...
۱۱ اسفند ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید