در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ساسان درباره فیلم هت‌تریک: هت تریک فیلم خوب و قابل قبولیه. در خصوص سرعت توالی اتفاقات و ارائه اطل
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:06:03
هت تریک فیلم خوب و قابل قبولیه. در خصوص سرعت توالی اتفاقات و ارائه اطلاعات تازه که گره‌ها و تنش ها رو نمایان میکنه،برخلاف نظر یکی از دوستان بنظرم ... دیدن ادامه ›› ریتم بسیار خوبه و اتفاقا در کلیت فیلم اگر نگاه کنیم فیلم با یک شتاب یکسانی اوج میگیره. شاید نماها و کلوزآپ های فیلم تا پیش از تصادف باعث کندی ریتم در ابتدا شده اما بنظر میاد تمام اینها تمهیدات کارگردان در نزدیک کردن ما به شخصیت ها بوده ؛ از تردید های شخصیت ماهور الوند در موندن توی مهمونی تا نگاه‌های پر از شک زن فرزاد( پریناز ایزدیار) به مکالمه‌های فرزاد با تلفنشو همینطور مکالمات با هیجان و اضطراب فرزاد( امیر جدیدی) با تلفن و با همایون ارشادی. تمام این ها زمینه‌هایی رو برای ماجراهایی که در خونه اتفاق میافته و روشن شدن نقاط پنهان نگه‌داشته‌شده هر کدوم از اون آدمها فراهم میکنه.
بنظرم سکانس ماقبل پایانی امیر جدیدی مقابل اون مغازه تلویزیون فروشی بسیااررر سکانس خوبیه اما من با سکانس پایانی که شخصیت زن ظاهرا توی تونل داره رانندگی میکنه و ما نمیدونیم این همون تونلی هستش که اونا ازش عبور کردن یا نه و اینکه نگاه بهت زده و غم انگیز زن دقیقا بخاطر چیه مشکل داشتم. بنظرم حتی با نیت یک پایان باز، این حجم از ابهام برای این قصه ای که از نظرم به خوبی تا قبل این نقطه روایت شده بسیار بد و حیف بود و نمای خیلی گنگیه.
فیلم ضمنا از بازیهای خیلی خوب و به اندازه ای برخورداره.
سپیده، علی جباری، Negin Fooladi و صبا اله وردی این را خواندند
امیر مسعود، امیررضا، علی د و جهان این را دوست دارند
به نظر من با توجه به اینکه فیلم شخصیت محور هست سکانس آخر و غم و پریشانی لیدا به خاطر ناامیدی از تغییر فرزاد بود ،و برد این شرط بندی هیچ تغییری در این شناخت منفی که نسبت به فرزاد پیدا کرد ایجاد کرد . در تمام فیلم هرجا لیدا رفت گفتن بر میگرده اما در پایان فیلم دیدیم که واقعا تصمیم به رفتن گرفت …
۰۸ آبان ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید