در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | احسان کاشفی درباره نمایش خانواده دوست داشتنی من: واقعا خسته نباشید به جرات میگم کاری با این حجم از میزان سن های سنگین و
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:46:02
واقعا خسته نباشید به جرات میگم کاری با این حجم از میزان سن های سنگین و اکتیو ندیده بودم و بازیگرانی که سر سوزن کم نذاشتن و یک کمدی بی نظیر که لحظه به لحظه بهتر میشد. واقعا یه خانواده دوست داشتنی بودن. نکته خیلی جالب این بود که با وجود یه اجرای خوب آخر کار کارگردان نمایش از تماشاگرا عذر خواهی کرد و گفت این بدترین اجراشون بوده و به دلیل یه سری مشکلات نتونستن نمایش رو کامل برن و بچه های تیوالی میتونن مبلغی که خرید کردن رو پس بگیرن. ممنونم از این همه احترام و تعهد. قطعا دوباره این نمایش رو خواهم دید و بهتون توصیه میکنم حتما ببینیدش. حتما.
خریدار
محمد رفیعی (mohammadrafiee)
سلام وعرض ادب جناب کاشفی واقعا از این همه محبت شما سپاسگزارم و باز هم عذر خواهی میکنم. دیشب قبل از شروع میزی که خیلی روش کار داشتیم شکست و ما کلی تلاش کردیم برای سرهم کردنش اما مجدد تو وسط نمایش متوجه شدیم که استحکام لازم رو نداشت و نمیشد ریسک کرد و سلامتی بازیگرا رو به خطر انداخت به همین خاطر هم تمرکز لازم رو از دست دادیم و هم خیلی از میزانسن ها اجرا نشد. باز هم شرمندم شما و تمام عزیزان تیوالی که دیشب بلیط خریدن میتونن هر تاریخی که درخواست کنن بلیط مهمان نمایش مارو داشته باشن. بازهم عذر خواهم.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید