در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Elham درباره نمایش جنایات و مکافات: گذشته از هزینه ظالمانه بلیط نمایش، وقتی یک نمایش درسالنی مثل تالار وحد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:09:50
گذشته از هزینه ظالمانه بلیط نمایش، وقتی یک نمایش درسالنی مثل تالار وحدت یا هتل اسپیناس (اشاره به نمایش بینوایان) اجرا شود هدفش به وضوح تجارت است. این سالن ها هیچ سنخیتی با مفهوم نمایش ندارند. و البته این نوع تجارت که در آن برای جذب مخاطب، از بازیگران مطرح استفاده می شود، تناقضی با فرهنگ عامه جامعه ندارد؛ چرا که کلیه بلیط ها به محض باز شدن سایت فروش می روند. در حالی که چنین اتفاقی برای بسیاری از نمایش های قوی و پر محتوا نمی افتد.
تالار وحدت با سالن هتل اسپیناس قابل مقایسه نیست. تالار وحدت سالنی چند منظوره است که برای تاتر، باله، اپرا و اجرای موسیقی طراحی شده و امکانات فنی زیادی در صحنه دارد.حتی بالکن ها هم دید خوبی دارند و صدای بازیگران بدون استفاده از میکروفن به بالکن ها هم می رسد
۱۸ خرداد ۱۳۹۸
بابت لینک و توضیحاتتون ممنونم. بیشتر دید نامناسب صحنه در مقابل هزینه پرداختی منظورم بود و اینکه کلا با تماشای تاتر از فضایی مثل بالکن اصلا موافق نیستم.
۱۸ خرداد ۱۳۹۸
نمایشهای بسیار فاخر در تالار وحدت با نرخهایی منطقی اجرا شد ؛ تا حالا وحدت با اسپیناس تفاوت داشت ؛ مگر از این به بعد شاهد اسپیناس دیگری در خیابان استاد شهریار باشیم .
۱۸ خرداد ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید