در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهرداد قانع درباره نمایش آبی مایل به صورتی: "خداوندا مرا باده سرگردانی خورانده ای این چ محنت است؟"
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:48:56
"خداوندا
مرا باده سرگردانی خورانده ای
این چ محنت است؟"

"هرمافرودیته زیباترین پسر بچهٔ دنیا بود. یک حوری به نام سالماسیس عاشقش ... دیدن ادامه ›› شد و روزی که هرومافرودیته در چشمه آب‌تنی می‌کرد، به داخل آب پرید و او را در آغوش کشید و از خدایان خواست تا آن دو یکی شوند. از آن پس هرمافرودیته به صورت نیمی مرد و نیمی زن درآمد."

گمونم میزان زیادی از تنهایی که هر یک از ما در زندگی تجربه می کنیم به وسعت احساس درک نشدن، مجهول بودن، نفهمیدن و بیگانگی است که از جانب دیگران در نسبتِ با "من" لمس می کنیم وابسته است. "آبی مایل به صورتی" نمایشی است طعنه زننده به من و تو برای نشان دادن بی کرانگی تنهاییِ انسان هایی با وضعیت های جنسی غیر معمول چون ترنس سکشوال بودن و دو جنسه بودن (هرمافرودیت)؛ تئاتریست برای شستن چشم هایمان در قضاوت های ناصواب و چشم اندازیست برای دیدن راه سیزیف وار این افراد برای بالا رفتن از پله های بودن و شدن در زندگیشان.
ما هرگز آن ها را به معنای حقیقی نمی فهمیم. طبیعت تجربه کنندگی و تقدیر قفس های فردی تک تک گونه مان این را به ما یاد آوری می کند. اما امید اینکه شاید بشود بیشتر فرصت دهیم "آن ها" که گاهاً جایشان در خانواده خویش هم تنگ می آید در "دایره ما" امکان قدم برداشتن بیابند.