در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پریما درباره نمایش لانچر ۵: نمایش خوبی بود‌ . با نظر دوستان در مورد نقاط قوت این نمایشنامه موافقم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:26:18
نمایش خوبی بود‌ . با نظر دوستان در مورد نقاط قوت این نمایشنامه موافقم اما بنظرم ایراداتی هم داشت از جمله شخصیت فرمانده پاسدارخانه که واقعا اضافی بود و نمایش رو طولانی کرد و چیزی به نمایش اضافه نکرد. دوم اینکه دو مورد از بازجویی ها زیادی طولانی و خسته کننده شده بود منظورم دو صحنه ای هست که خشونت زیادی داشت.
مورد آخر که خانمی در آخر نمایش هم بهش اشاره کردند، تهویه سالن بود. صندلی ها که افتضاحن هیچ ، حداقل یه فکری بحال تماشاگر بکنید. یه فضای محدود با دود سیگار که امکان تنفس وجود نداره . علاوه بر کافه این سالن که دودکش سیگار سیگاریها هست تو خود نمایش هم شخصیت بازپرس چند تا سیگار روشن کرد چند نفری به سرفه افتاده بودن یا گلو صاف میکردند از جمله خود من.
مدیریت محترم که ارزشی برای تماشاگر قائل نیست حداقل ای کاش کارگردان محترم فکر ما غیرسیگاریها بودن . میتونستید سیگار کشیدن بازپرس رو حذف کنید یا حداقل دستگاه تهویه برای سالن در مدت اجرا تهیه میکردین.
دوستان محترم که تشریف میارید تئاتر ، تو کافه میشینید و سیگار با سیگار روشن میکنید و ادعای روشنفکری هم دارید شما هم لطفا احترام گذاشتن به حقوق دیگران رو از خودتون شروع کنید. سیگار کشیدن در فضای آزاد نشانه شخصیت شماست نه در فضاهای بسته ...
درود
درسته که نمایشنامه سوراخ‌هایی داشت و نمایش یه قدری طولانی بود، ولی به نظرم کارکرد شخصیت فرمانده پاسدارخانه این بود که نشون بده کسی مسئول این سربازهاست که صرفاً دنبال منافع شخصی خودشه و در واقع اونجا رو ول کرده. صحنه‌های بازجویی هم به نظرم گاهی از ریتم می‌افته ولی در کل طولانی بودنش برای ایجاد حس هم‌دردی و همراهی برای دو طرف بازجوییه.
در مورد سیگار و شرایط کاملاً غیرانسانی سالن مستقل اما کاملاً حق دارید و دوستان مکرراً این موضوع رو مطرح کردن و هیچ اتفاقی نیوفتاده متأسفانه.
۲۹ آبان ۱۳۹۸
بله با شما موافقم، ضمنا ما عهد کردیم ازین به بعد بهترین تئاتر هم در این سالن اجرا شد ، نریم.
۲۹ آبان ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید