در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | دریا مهاجرانی درباره نمایش گرگ ها در آشپزخانه: نمایش گرگ ها در آشپزخانه رو چهارشنبه 13 آذر دیدم و متاسفانه کار دلچسبی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:54:04
نمایش گرگ ها در آشپزخانه رو چهارشنبه 13 آذر دیدم و متاسفانه کار دلچسبی نبود . شاید بازی بازیگران اصلی مشکل چندانی نداشت اما کار ، خوب کارگردانی نشده بود . هماهنگی لازم بین هنرپیشه ها نبود و اکت هایی که نیاز به قدرت و سرعت عمل داشتند (دو خانم بازیگر) هماهنگ نبودند . و خوب اجرا نمیشد . تماشاگران ردیف پشت سر من به وضوح برای دیدن نمایش کمدی آمده بودند و هیچ درک درستی از موضوع نداشتند و با هر حرکت یا دیالوگ بازیگران خنده نه ، ریسه می رفتند . صدای پی در پی شاتر و حضور دو عکاس (نمی دونم اصلا چرا دوتااا) بسیار آزاردهنده بود . اوایل نمایش بیرون از سالن بحث و جدلی اتفاق افتاده بود که ما کاملا در جریان فحاشی دوستان نسبت به هم بودیم . یعنی سالن هیچ امکانی برای عایق صوتی نداشت .
نمایش شروع شده بود که عده ای تازه به سالن رسیده و مشغول جابجایی بودند . باکس وسط ردیف جلو هم که مهمانان خاص حضور داشتند و متاسفانه حضور اون ها هم فاجعه ی غم انگیزی بود .
وسط نمایش یکی از بازیگران حرکت تندی داشت و صدایی باعث شد عده ای غافلگیر بشن و بترسن که آقای مهمان با خنده گفت " هر چی زده بودیم پرید" بقیه خندیدن و تا خودشون رو جمع و جور کنند فضا شبیه بازار تجریش شد !!!

از کل نمایش گااهی دیالوگ خوبی در حد یک جمله گفته میشد که حاکی از دردهای مشترک اجتماعی بود .
من آدم سخت گیری نیستم و معمولا چیزی پیدا میکنم ... دیدن ادامه ›› که از فیلم یا نمایش لذت ببرم و بگم اگر فلان و فلان و فلان خوب نبود حداقل موسیقی خوب بود یا نور خوب بود ولی این نمایش ناامیدم کرد .
امیدوارم نقدها درجهت بهبود و اصلاح کارساز باشه .