در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهدی سلطانی درباره نمایش غریبه های کامل: اسیر شدیم به خداااااا!!!! چرا باید کسانی که برای دیدن یه تئاتر بلیط
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:56:29
اسیر شدیم به خداااااا!!!!

چرا باید کسانی که برای دیدن یه تئاتر بلیط میخرن و با موبایل خاموش میشینن تو سالن و کاملا روی نمایش تمرکز میکنن فدای مهمان های عوامل بشن که هم دوردیف جلو رو از قبل براشون رزرو میکنن اونم مجانی تازه حرفم که میزنن وسط نمایش تراوشات ذهنیشونم که بلند بلند بیان میکنن تازه فکرم میکنن چون مدعو عوامل هستن باید سند شش دانگ سالن نمایشم به نامشون بزنن.
خوب عوامل محترم حداقل اگه مهموناتونو روی ردیف های میانی و انتهایی جا نمایی نمیکنین حداقل بهشون بگین ساکت باشن خوب در طول نمایش!!!!


در مورد نمایش به نظرم یه بازسازی از فیلم سینمایی معروف و معلوم حال هست که قبلا هم چند بار توسط گروه های دیگه اجرا رفته. در این نمایش بار ... دیدن ادامه ›› بازآفرینی روی دوش بازیگرانه که اونم به جز دو نفر ( خانم آقاپور و اون آقایی که تنها به مهمونی میاد و اسم کاراکترشو الان فراموش کردم) بقیه میتونستن بهتر باشن.


جناب سلطانی ممنون از لطفتون و ممنون که برامون نوشتید .. ولی باور بفرمایید ما هم دل خوشی نداریم از دست تماشاگرانی که نه سکوت رو رعایت میکردند و نه حتی موبایلشون رو سایلنت میکردن .. و تا جایی که من میدونم فقط چهار نفر بلیت مهمان داره گروه اون هم فقط ردیف اول و بیشتر هم نمیشد گرفت و بعید میدونم جزو مهمان ها بوده باشند ولی در هر صورت بنده از شما عذرخواهی میکنم و کاملا درک میکنم .. سلامت باشید
۲۳ آذر ۱۳۹۸
ممنون از لطف شما
۲۳ آذر ۱۳۹۸
ممنون از وقتی که گذاشتین و متاسفم بابت مشکلی که توی سالن براتون پیش اومده.
۲۵ آذر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید