در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمد مهدی فتحیان درباره نمایش لانچر ۵: قصه گو برنده است! گفتنی ها را دوستان گفته اند، فقط چند نکته را عرض
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:48:11
قصه گو برنده است!

گفتنی ها را دوستان گفته اند، فقط چند نکته را عرض می کنم:
1. تمدید سه چهار باره و این میزان استقبال و رضایت مخاطبین از لانچر 5، یک پیام روشن دارد: دیگر اسم ها کار نمی کنند، این قصه گوست که برنده است! مخاطب طرف قصه گو می ایستد و او را بالا می کشد!
2. خوشحالم که لانچر 5 را از دست ندادم، خیلی وقت بود اینقدر با رضایت از سالن خارج نشده بودم که آن هم یقینا از معجزه قصه گویی و ذوق سرشار این گروه جوان و با استعداد است!
3. به عنوان سلیقه شخصی عرض می کنم، و گرنه حقیقتا ایراد به حساب نمی آید. اگر چه شوخی ها شیرین و بامزه از کار درآمده اند و در توفیق اثر سهم قابل توجهی دارند، اما به نظرم برای یک متن که گرایش های جنایی، معمایی و درام در آن غالب است، حجم و مقدارشان زیاد است و در دقایقی از اثر ... دیدن ادامه ›› بیرون می زند.
4. همه بازی ها خوب است، منتها حیفم می آید از امیر نوروزی نگویم. خداقوت!
5. آرزو می کنم آقای سعیدی و صرامی در نمایش های آینده شان همچنان قصه بگویند و قصه بگویند و قصه بگویند و خدای ناکرده وسط تجارب فرمی آرتیستی شان قصه گفتن را فراموش نکنند. امید ما را بسیاری ناامید کردند، شما نکنید و قصه گو بمانید لطفا!

نمایشی از آقای فتحیان امتیاز خوب بگیره بی شک "قایل توجه" ویژه خواهد بود :)
چه مواردی خوبی اشاره کردی :)
خوشحالم بعد از تعداد بسیاری اجرا ، گویا همچنان کیفیت داره بخوبی حفظ وارائه می شه
۰۸ دی ۱۳۹۸
خانم ثانی عزیز دقیقا همینه که می فرمایید، حفظ کیفیت اجرا و ثابت نگه داشتن انگیزه و سطح بازی بازیگران بعد از نزدیک صد اجرا کار بسیار دشواریه که به نظرم گروه لانچر 5 از پسش بر اومدن و این خیلی ارزشمنده!
آدنای گرامی، متاسفانه به نظرم این اتفاق برای چند کارگردان مستعد خوش فکرمون افتاده، با یک اجرای قصه گوی قوی شناخته می شوند و بعد به سمت فضای تئاترهای تجربی میروند و تحت تاثیر این فضا نمایش هاشون رو از قصه تهی می کنن، در حالی که به نظرم قصه/روایت در معنای عامش اولین و مهم ترین دستاویز ارتباط مخاطب با اثر و اثر با مخاطبه!
۰۸ دی ۱۳۹۸
صددرصد موافقم باهاتون جناب فتحیان.
۰۹ دی ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید