در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | علی صفری درباره نمایش جیرجیرک: در شرایط فعلی از نقاط ضعف یک اثر گفتن چندان جایز نیست چه بسا جیرجیرک ن
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:41:54
علی صفری (zaghchee)
درباره نمایش جیرجیرک i
در شرایط فعلی از نقاط ضعف یک اثر گفتن چندان جایز نیست چه بسا جیرجیرک نقاط قوت فراوانی دارد، در ابتدا به امر متن دغدغه مند است، حرف دارد، هرچند گاها سنگین اما مخاطبی را می طلبد که با سلاح آگاهی وارد سالن شود، جیرجیرک تصویرسازی می کند، تصاویری که شاید می توانست گاها منسجم تر شوند، جیرجیرک بازیگران خوبی دارد، بازیگرانی که از جان گذاشته اند تا در شرایط فعلی کرونا همچنان چرخ تئاتر بچرخد، در زمانه های که سلبریتی ها و کاسبان کارگردان در گوشه خانه کز کرده اند این گروه و بازیگرانش ایستاده اند تا تئاتر باز هم بر مدار خود حرکت کند، جیرجیرک حضور همزمان تجربه و زیست تئاتری جوان است.
حمیدرضا نعیمی، جواد یحیوی، ایمان اصفهانی، رها حاجی زینل، ویدا جوان، شکیبا آدینه، پویا امینی و پرهام امینی بازی خوب و قابل قبول و بعضا تحسین برانگیزی ارائه دادند و بازیگران جوان زن اثر به واقع اما اصول اولیه بازیگری هم نمی دانستند و در اکثریت مواقع به خودنمایی به جای بازی مشغول بودند متاسفانه.
در شرایط فعلی که هزینه تولید یک نمایش چندین برابر شده، مدیران تئاتری در حد لب و دهان حمایت می کنند و وضعیت مخاطب هم خوب نیست روی صحنه بردن اثر بدون شک ریسک بزرگ و البته تاثیرگذار در آینده تئاتر کشور است، در مورد نقد از آثار بگذاریم وقتی که حالمان بهتر بود و زمانی که میشد یک اثر را عادلانه روی صحنه برد.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید