در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پویان ترکزبان درباره نمایش بین یه عالمه ماهی: همیشه به نویسنده‌های رئال حسادت می‌کردم، شاید به این دلیل که خودم هیچ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:10:29
همیشه به نویسنده‌های رئال حسادت می‌کردم، شاید به این دلیل که خودم هیچ وقت موفق نشدم از گرداب ناخودآگاه خلاصی پیدا کنم.
در ابتدا باید گفت نمایشنامه ... دیدن ادامه ›› نویس محترم موفق شده روایتی که تقریبا کلیشه‌ای است را به گونه‌ای متفاوت و جذاب روایت کند و همین به خودی خود بخش مهمی از موفقیت نمایش "بین یه عالمه ماهی" را رقم زده. به شخصه معتقدم استفاده درست و روایت متفاوت کلیشه‌ها می‌تواند موفق باشد بخصوص برای بیننده ایرانی که همیشه نیم نگاهی به گذشته دارد.
در خصوص اجرا نقد خاصی ندارم، عزیزان همه در جای درست و بهترین اجرای ممکن را داشتند و لازمه خسته نباشید عرض کنم. استفاده از المان میز چرخان و دایره‌های هم مرکز در صحنه برای ایجاد حس زمان و گردش عقربه‌ای در بیننده ایده‌‌ی خوب و دلچسبی بود. به شخصه فکر می‌کنم حجم دیالوگ‌ها کمی زیاد بود اما این موضوع خللی در کلیت کار ایجاد نمی‌کرد و البته فکر می‌کنم اگر شخصیت زن نمایش حضور واقعی و نه خاطره‌وار در نمایش می‌داشت کار بهتر می‌شد و البته این سلیقه‌ی بنده بود و شخصیت زن نمایش به اندازه کافی حضور روایی در نمایش داشت. نور، صدا، گریم و طراحی لباس همه در حد عالی بود. در کل بجز موارد جزئی که در بالا ذکر شد هیچ نقدی به نمایش ندارم و واقعا از بیش از یک ساعت اجرای این کار لذت بردم. برای گروه اجر بهترین‌ها را آرزو دارم.
ممنون از همراهی شما ، بی شک که نقدهای شما به جا و البته منصفانه است! ممنون که ما رو دیدید
۰۸ مهر ۱۳۹۹
amir98
ممنون از همراهی شما ، بی شک که نقدهای شما به جا و البته منصفانه است! ممنون که ما رو دیدید
ارادت دارم، شما بزرگوارید، ممنون از لطف و تواضعی که نسبت به مخاطب دارید، براتون بهترین ها رو آرزو دارم ???
۰۸ مهر ۱۳۹۹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید