در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | حمید نخعی : سایت تئاتر سوم/ کهبد تاراج : جوانمرد تئاتر ایران با همکاری چند نفر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:55:52
سایت تئاتر سوم/ کهبد تاراج :

جوانمرد تئاتر ایران با همکاری چند نفر از دوستان خود گروه هنر ملی را به راه انداخت وهنوزهم عنوان سرپرست و کارگردان گروه را دارد؛ سال های سال است جای خالی اش در صحنه های تئاترایران زمین خود نمایی می کند. او که قبل از انقلاب آثاری از قبیل افعی طلایی، بلبل سرگشته، پهلوان اکبر می میرد، سگی در خرمن، فرفره ها، مرگ در پاییز و... را کارگردانی کرده، از مردانی است که همواره و همیشه به تئاتر و نمایش این مرز وبوم عشق و علاقه داشته و دارد.
همیشه این سوال همراهم بوده و هست که چرا این مرد بزرگ کنار رفته وسکوتش را نمی شکند، او که معتقد بوده وهست که در هر موقعیت جدیدی، اندیشه ای جدید لازم است، چرا تفکرات، اند یشه ها و تجربیات خود را برای ویرانه آباد نمایش ایران احیاء نمی کند، آیا او زیر بار سوءاستفاده نمی رود! مگر چه تعداد مثل او سینه سوخته و استخوان نرم کرده صحنه داریم که از آن ها استفاده نمی کنیم؛ اگر تئاتر ایران و مسولین و متولیان نمایش در غیبت آدم هایی مثل او، حمید سمندریان، رکن الدین خسروی، بهمن فرسی و...خوشحال است که رو به جلو می رود، سخت در اشتباه است چون مقصد ناکجا آباد است، همان جایی که تقریبا در آنجا ایستاده ایم.
عباس جوانمرد که همراه همسرش "نصرت پرتوی" (همان بانویی که در فیلم "گوزنها" نقش زن بهروز وثوقی را بازی می کرد)در سکوت کنار کشید وگویی کار کردن را بر خود حرام کرد؛ اکنون کجاست؟! او همه این سال ها از دور و نزدیک نظاره گر تئاترهای روی صحنه و فعالیت های نمایشی بوده ولی حالا......"

از کهبد تاراج ، در سایت تئاتر سوم :

http://teatresevvom.com/view-3035.html

از: کهبد تاراج
ممنون جناب نخعی عزیز لطف کردید
۲۸ آبان ۱۳۹۰
درود بر شما جناب نخعی ! امیدوارم که شاد و سلامت باشید !
هر وقت که اینجا دوستانی کم پیدا میشن و مدتی و به دلایلی حضور ندارن ، شما از کسانی هستید که جویای حال دوست غایب میشین . اینجاست که بزرگترای یک مجموعه میتونن همون نقشی رو ایفا کنن که بزرگترای یک خانواده دارن با همون میزان اهمیت و تاثیر گذاری .
و بدین ترتیب حال ما جویای احوال شما شدیم که چندی ست کمتر به اینجا سر میزنید و جای خالی نقطه نظرها و نوشته هاتون کاملن مشهوده .
امیدوارم به زودی شما رو چون گذشته در این فضا ببینیم .
با احترام و امتنان
۱۴ آذر ۱۳۹۰
ممنون از لطف شما خانم ازیتای عزیز .
۰۸ بهمن ۱۳۹۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید