در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علیرضا خدابخش درباره نمایش کرکس: درود و خسته نباشید به گروه نمایش کرکس دکور و لباس و نورپردازی در و
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:42:16
درود و خسته نباشید به گروه نمایش کرکس

دکور و لباس و نورپردازی در وهله ی اول چشم های تماشاگر را تحریک و ترغیب می‌کند به دیدن اثر. اما نمایش که شروع میشود تا زمانی که تمام میشود هیچ معنایی در فرم و محتوا خلق نمیشود. هیچ انسجام معنایی و هیچ زیبایی خلق نمیشود. چراکه بازیگران روی صحنه فقط یک سری حرکات و ژست را انجام میدادند. که به خودی خود فرم منسجم و معنایی نداشتن. بازیگران با هیچ دنیای تخیلی ارتباط نمیگرفتن. و هیچ احساسی به مخاطب انتقال نمیدادن. این آشفتگی با بیان بازیگران گسترش یافت. دیالوگ ها از گلو و به شکل کاملا نادرستی ساخته میشد. کلمات به خودی خود میتونستن فضا ساز باشند که بیان ناقص و غلط بازیگران همین امکان رو هم نابود کرد.

هماهنگی بین بازیگر ها، خلق فضا توسط ژست ها و بدن بازیگر ها، بیان شیوا و معناساز بازیگر ها، و انسجام و یکپارچگی بین کل عناصر، در این نمایش و کارگردانی این نمایش ... دیدن ادامه ›› وجود نداشت.

زندگی به خودی خود بی نظم و آشفته هست. و هنر یه راه گریز از این آشفتگی است. اما هنری که خودش آشفته و شللخته باشد، همان بهتر که جایش در مدینه فاضله نباشد.
با احترام ?
سپهر و نیلوفر ثانی این را خواندند
وحید زمانی، حسین تاجیک و Honarmand Rubika این را دوست دارند
دوست عزیز مدینه فاضله و این حرفا یذره برای من و شما زوده که چه هنری جاش تو مدینه فاضله باشه یا نه.این حرف واسه متفکر های بزرگ هستش نه من و شما.به نظرم شما فعلا کار های بیشتری ببین و اینکه مطالعاتو بیشتر کن‌ و سبک های بیشتری بشناس.چون خیلی عجیبه که میگین انسجام نبوده در کار.تا جایی که‌میدونم این گروه تو فستیوال های زیاد اروپایی دعوت شده و شرکت داشته.
۲۸ مهر ۱۴۰۰
بهزاد عزیزی
دوست عزیز مدینه فاضله و این حرفا یذره برای من و شما زوده که چه هنری جاش تو مدینه فاضله باشه یا نه.این حرف واسه متفکر های بزرگ هستش نه من و شما.به نظرم شما فعلا کار های بیشتری ببین و اینکه مطالعاتو ...
من به عنوان یه تماشاگر نظرم رو گفتم. بازخورد نمایشتون از دید من و دوستانم.
مهم نیست این گروه کجا ها رفته و چیکار ها کرده. مهم همین اثری که هم اکنون روی صحنه است. ما باید درباره ی این اثر گپ بزنیم.
میشه شما بفرمایید این نمایش درباره ی چی بود ؟ چه فضایی رو خلق کرد؟ ویژگی منحصر بفرد اجرای بازیگران چی بود ؟ چه استفاده ای از صحنه نمایش شد؟
۲۸ مهر ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید