در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | saba azar درباره نمایش درخت شیشه‌ای آلما: اگر کتابی به دست تان برسد و قرار باشد آن را نخوانید، چقدر تاب می آورید
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:08:04
اگر کتابی به دست تان برسد و قرار باشد آن را نخوانید، چقدر تاب می آورید؟!!
به هر حال خانم نمایش کتاب نباید را می خواند و این گونه وارد قصه های نانوشته کتاب شدند و اینگونه زندگی انها جادو می شود، حتی به طور کامل زندگی آنها به هم می ریزد گویی دارند زندگی مرد را موشکافی می کنند. هر چند انتهای نمایش پایان زندگی زوج است. اما برای من مشخص نشد که آیا مرد به خاطر جنگ فرار کرده یا چرا دختر محبوبش را رها کرده و با دختر کارخانه دار ازدواج می کند؟
از نظر من دقیق پرداخته نشده که آلما کدام است... چون پیچیدگی باعث می شود در موارد مخاطب فراموش کند
آلما یک کاراکتر زن است که در برداشت من درخت شیشه ای، قلب آلما هست.درخت به یک زن تشبیه شده بود که مرد به او وعده ازدواج می دهد اما متاثر از جنگ جهانی و فرار و طی کار در کارخانه با دختر رییس ازدواج می کند... و شاید نمی داند که عشق اول هنوز منتظر اوست ...
در هر حال، جنگ خوب نبوده و هرگز هم خوب نخواهد بود...
تلخکامی جنگ در نمایش های متعددی بازگویی شده است و به نظرم می رسد که نویسنده در این نمایشنامه نیز به دنبال بازسازی تصویری از تاثیر تلخ جنگ بر عاشقانه هاست.. با این حال از نظر من متن به شدت پیچیده بود و شاید می شد ساده تر آن را روایت کرد، و شاید تصویرسازی های تو در تو اگرچه می تواند خوب ... دیدن ادامه ›› باشد اما به همون اندازه هم می تواند مخاطب رو گرفتار گونه ای فراموشی خط اصلی نمایشنامه کند.
بازیگر خانم قوی و توانمند است اما بازیگر مرد با کیفیت مطلوب نبود البته شاید به این خاطر که من در شب اول اجرا رو دیدم. تفاوت در بازی بین ۲ بازیگر زن و مردحس میشد.
با وجود پیچیدگی نمایشنامه اما کارگردانی خوب بود و با همراهی طراحی صحنه قوی و نورپردازی خوب به درستی نمایش را پیش می برد و شاید از شدت پیچیدگی اثر می کاست.
البته به نظرم گریم به نظرم مقداری اغراق آمیز بود.
در کل دوست داشتم و از تیم نمایش ممنونم
خریدار
آوا فیاض (avafayyaz)
خیلی ممنون بابت حضور ونوشتن نظرتون.
در متن نوشتید روز اول اجرا رو دیدید و جالبه امروز که روز آخر هست نوشتید. کاش زودتر می‌نوشتید برامون.
۰۷ آبان ۱۴۰۰
< نظر مورد پاسخ، در دسترس نیست >
شما نمایشو دیدین؟
۱۱ آبان ۱۴۰۰
دوست عزیز گروه تئاتر «ریگولیتو»، نمایش تازه‌ی ما به نام «پناه‌کاه» از ۲ تیر در تماشاخانه‌ی ایرانشهر اجرا خواهد شد. امیدواریم شما را در سالن نمایش ببینیم.

لینک تیوال: https://www.tiwall.com/p/panahkah2
۲۶ خرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید