در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Majid Isazadeh درباره نمایش قتل در کاخ: نمایش شیرینی بود خنده هم میگرفت اما نه اون مقدار که دوستان فرموده بودن
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:39:13
نمایش شیرینی بود خنده هم میگرفت اما نه اون مقدار که دوستان فرموده بودند شاید هم برای من اونقدر خنده دار نبود. علتش رو نمیدونم ولی خب این که میفرمایند از خنده به اغما رفتیم و این دست تعابیر رو متوجه نمیشم.
فکر میکنم گاهی خیلی تلاش میشد به هر قیمتی خنده گرفت که خب این تلاش مازاد لازم نبود . سرگرم کننده بود اما از گفتن جزئیات کار پرهیز میکنم چون خب بعضی قسمت ها مطابق میل من نبود و قرار هم نیست صفر تا صد یک اثر طبق میل من باشه.سرگرم کننده بودو همین سرگرم کنندگی وجه مهمیه که گروه از پسش بر اومده بود و برای پایان هفته و دیدن یک کار سرگرم کننده برای خانواده میتونه انتخاب بدی نباشه بالاخره چند دقیقه خنده هم در این روزگار خراب نعمت بزرگیه و باید قدردان بود
فقط لفظ فاخر که انقدر دیدم تکرار میشه رو نفهمیدم اگر ممکنه دوستان من رو هم روشن کنند که منظورشون چیه؟ و چرا انقدر تاکید روی این واژه دارن؟
در آخر خسته نباشید میگم به گروه این نمایش بی تردید زحمت های زیادی برای اجرا کشیده شده و همین مدت طولانی روی صحنه بودن بی شک خودش توان بسیاری طلب میکنه و انرژی زیادی نیاز داره خدا قوت و موفق باشید ?
منظور دوستان، شوخی خود آقای کرباسیه که در شروع کار خودشو به عنوان کارگردان این کار فاخر معرفی می کنه.
۱۴ دی ۱۴۰۰
پویا فلاح
منظور دوستان، شوخی خود آقای کرباسیه که در شروع کار خودشو به عنوان کارگردان این کار فاخر معرفی می کنه.
بله اون بخشش رو متوجه شدم اما دوستان به صورت جدی این عبارت رو مدام تکرار کردن تو نوشته هاشون برام جالب بود تقریبا یکی در میون این لفظ نوشته شده در نظر ها
ممنون از پاسختون?????
۱۴ دی ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید