در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمد صالح محمدی درباره نمایش اِکوئوس: درود . خسته نباشید می گم به عوامل اجرایی . . . همین ابتدا می گو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:08:02
درود .
خسته نباشید می گم به عوامل اجرایی .

.
.
همین ابتدا می گویم موسیقی و فضاهای صوتی نقطه قوت کار بود .
.

طراحی صحنه و لباس نیز از عناصر خوبی برخوردار بود ولی به دلایلی که خواهم گفت جلوه خود را خیلی سریع از دست داد .
.
.
.
متن تکلیفش ... دیدن ادامه ›› با خودش مشخص بود اما از یه جایی به بعد صراط مستقیم را گم کرد . عملا ۲۵ دقیقه پایانی در کویر کلمات پرت شده در هوا گم شدیم . کارگردانی اما تکلیفش با مخاطب از همان ابتدا مشخص بود .
صدا ، نور و طراحی صحنه مراحل بعدی هستند که اگر بازیگران و هدایت کارگردان به درستی انجام پذیرد آنها نیز رنگ خودشان را به اثر می زنند . اما وقتی در بازی ها و هدایت نقصی وجود داشته باشد کارگردان ناچار می شود با ابزاری که نام بردم مخاطب را گول بزند . ازاین دید کارگردانی از اولین صحنه تکلیفش مشخص بود که نور ، صدا و صحنه را دارد پس می توانند مخاطب را راضی کند .بازی ها به جز دونفر خوب نبود و نسبت به ایده های اجرایی خیلی عقب تر قرار می گرفت . به عنوان مثال صحنه شلاق زدن واقعا در نیومده بود با اینکه ایده خوبی داشت و ...
.
.
.
مسئله دیگر که کمک کرده بود نقص های بیشتری را شاهد باشیم ، سه سویه بودن سالن بود . به نظر من این اجرا باید تک سویه باشد و این امر کمک شایانی کرده بود به گمراه کردن بازیگران و کارگردانی .

.
.
‌‌.
در آخر می تونم بگم چنین تئاتری کار کردن در وضع فعلی اقتصاد ایران نوعی جنون است و تحسین برانگیز . اما تئاتر خوب با مسائل دیگر نمایش است ،نه با هزینه کردن زیاد .
می تونم بگم که کار متوسطی دیدم که شاید برای یک بار دیدن و کسب تجربه بدک نباشد .