در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | رامین بذرافشان درباره نمایش دن کیشوت: سلام ابتدای نمایش جناب آقای مولانیا (کارگردان اثر) گفتند که هر جای از
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:01:27
سلام
ابتدای نمایش جناب آقای مولانیا (کارگردان اثر) گفتند که هر جای از نمایش که خواستید بخندید آزادانه می توانید این کار را انجام دهید با این حرف ایشان متوجه شدم که با یک نمایش کمدی رو به رو هستم. در ابتدای نمایش با شخصیتی آشنا میشیم با نام آقای کیشان که متوجه میشویم کیشان همان دون کیشوت این قصه هست و ادامه قصه.
من در بیشتر جاهای نمایش آزادانه قهقهه میزدم چرا که بسیار برایم لذت بخش بود حتی درگیری ها و ناراحتی هایی که هم در صحنه دیده میشد برای من خنده دار بود و از آن لذت می بردم، بسیار نمایش دلنشینی برای بنده بود چرا که فقط کارگردان قصد ارائه یک نمایش کمدی را نداشت بلکه با فلسفه طنز آشنا بود و یک طنز ناب را به نمایش گذاشت. در انتهای نمایش آگاهی دون کیشوت نسبت به اینکه با چه کسی دارد می جنگد واقعا برایم شگفت انگیز و تحسین برانگیز بود و بعد دیگری از شخصیت او را به من نشان داد.
کلا بسیار راضی هستم از دیدن این نمایش و هم از تک تک اعضای این گروه، که چنین نمایشی را خلق کردند و باعث شد تا چند روز به آن فکر کنم.
به راستی که رسالت نمایش همین است.
تشکر.
با سلام و با تشکر از گروه حرفه ای دن کیشوت، بسیار از دیدن نمایش لذت بردم، لحظاتی آموزنده به همراه طنزی دلنشین باعث شد گذر زمان را احساس نکنم.امیدوارم در آینده هم شاهد نمایش های دیگری از این گروه باشیم.
۰۵ بهمن ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید